x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
Escaldes-Engordany

El comú destina un milió d'euros a adquirir dues parcel·les més

Les dues estan al carrer de l'Obac i una te una borda que es restaurarà
Sessió de comú del consell d'Escaldes

Sessió de comú del consell d'Escaldes

Sessió de comú del consell d'Escaldes

D.M.
Actualitzada 01/12/2022 a les 18:18
El comú d'Escaldes ha aprovat aquesta tarda amb l'abstenció de la minoria l'adquisició de dues noves parcel·les amb l'objectiu de seguir "patrimonialitzant" el comú. Les dues estan al carrer de l'Obac i l'adquisició d'una prop d'un milió d'euros. La més econòmica (293.500 euros) és propietat de Capesa i té un magatzem que s'enderrocarà per permetre en un futur connectar el carrer de l'Obac amb l'avinguda Carlemany. El segon s'adquirirà per 680.000 euros i en aquest cas l'objectiu és restaurar la borda d'aquesta parcel·la per destinar-la a usos públics.

La minoria s'ha abstingut en els dos casos, criticant que han tingut la informació amb poca antelació i també que en el cas de la parcel·la més cara s'hagi adquirit sense saber encara a què es destinarà. La cònsol major, Rosa Gili, ha respost que d'idees en tenen moltes i ha recordat que hi ha diferents serveis comunals que ara mateix estan en espais de lloguer.
  • #10 Joan
    (02/12/22 00:53)

    Porten 4 anys, i amateurs com el primer dia. I ara fent favors i malgastant. Els comentaris del Consol, de traca!!!!

    Respondre
  • #9 Minoria
    (01/12/22 22:40)

    Cuanta ipocresia solta la minoria…. En fi, s'acaben els lloguerd dels amics

    Respondre
  • #8 Bona feina
    (01/12/22 21:42)

    Tot el que sigui incrementar parrimoni comunal i més sent patrimoni arquitectonic històric és bona politica. Ezelent compra.

    Respondre
  • #7 FIB
    (01/12/22 21:39)

  • #6 jordi
    (01/12/22 21:09)

    Aixi el Comú podra de deixar de gastar diners inutilment en lloguers, aquesta borda queda amortitzada en 4 dies. Seguiu compran tot el patrimoni que es pugui!

    Respondre
  • #5 marc
    (01/12/22 21:07)

    Bona compra i a bon preu, ús felicito per la gestió, visió de futur. La ciutadania del demà ho agraira.

    Respondre
  • #4 Jociutadana
    (01/12/22 20:18)

    Sra. Gili, normalment estic d'acord en el que fà al Comú, però es necssari gastar un mil.liò d'euros en parceles? Si vol ja li dic en que podría destinar aquests diners avui en día. Amb perdó, però cada vegada s'asembla més a la “faraona”, sap que vull dir, oi?

    Respondre
  • #3 Jordi
    (01/12/22 19:25)

    Quina vergonya comprar un terreny on no hi pots fer res, que te una borda protegida i a sobre per 700.000€...venga gili marxa cap a casa tu i el teu equip...lamentable, pessima gestio 

    Respondre
  • #2 Floreta
    (01/12/22 18:53)

    Aquest comú sembla que jugui al Monopoly amb els diners dels escaldencs?

    Respondre
  • #1 Xili
    (01/12/22 18:33)

    Vergonya comprar un terreny o no pots construir ! Comu infame

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts