x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
PARRÒQUIES

Ral·li sorpresa ambientat en l'Spartan Race a la festa major d'Encamp

El comú presenta els actes de la festa que torna el 13, 14, 15 i 16 d'agost amb diverses activitats pensades per totes les edats
Presentació del programa de la festa major

Presentació del programa de la festa major

Presentació del programa de la festa major

Comú d'Encamp
Actualitzada 25/07/2022 a les 17:32
La festa major d'Encamp torna el 13, 14, 15 i 16 d'agost amb diverses activitats pensades per totes les edats, segons informa el comú en un comunicat. Així, la festa començarà amb el ball de tarda amb Atrium a les 18.30 hores i continuarà amb una actuació musical per part del grup Old School, i ja cap a la nit, serà el torn de la Festa Flaix amb Miquel González i Hector Ortega, eguida de la discomòbil amb l’habitual DJ Moncho.

El popular concurs de pesca dels Cortals tindrà lloc el diumenge 14 d'agost a les 07.30 hores i des de les 11 hores del matí començaran les activitats dirigides als nens, amb inflables i jocs aquàtics fins a les 18 hores. i una festa de l’escuma Holi, que tindrà lloc a les 16 hores al passeig de l’Alguer. Més tard hi haurà l'emblemàtic repic de campanes a la plaça de Sant Miquel i continuarà la jornada amb el ball de tarda. Des de la mateixa plaça, la corporació assenyala que s'iniciarà la cercavila pel poble al ritme de la batucada de Sound de Secà que finalitzarà a l’aparcament de Sant Miquel on posteriorment tindrà lloc el sopar del jovent.

Durant la jornada de dilluns, continuaran les activitats infantils des de les 11 del matí a l’aparcament de Sant Miquel, i la festa de l’escuma a les 16 hores. A les 12 hores, a l’església de Santa Eulàlia, es celebrarà la tradicional missa de la Mare de
Déu. Entre les activitats de tarda, l'ens comunal destaca el popular concurs de botifarra, el ral·li sorpresa, aquest any ambientat en la cursa d’obstacles Spartan Race, i les classes de cycling que s’oferiran a la plaça dels Arínsols. Tancaran la

jornada, a l’aparcament de Sant Miquel, l’espectacle ofert per DJ Animal Show seguit de la discomòbil amb DJ Moncho.

L’últim dia, dimarts 16, s’iniciarà amb la tradicional Missa de Sant Roc, on es realitzarà el reconeixement a la gent gran de la parròquia. La festa es donarà per finalitzada amb l'espectacle de focs d'artifici que tindran lloc, si la situació d'alt risc d'incencdi no ho impedeix, a partir de les 22.15 hores, al pont de Riberaïgues.
Etiquetes
  • #1 Joan
    (26/07/22 03:03)

    Vinga! Que segueixi el dispendi! Fa cuatre dies una festa Major i ara una altra. A mi “me daban dos” com els Donuts. I la padrina d'Encamp pagant les dues festes. Posats a pagar, ja podria el Comú pagar el gas-oil de les calefaccions d'aquest proper hivern amb Gasopas. Ara que pugen els interessos, més endeutats que mai i fent focs artificials  cremant literalment milers d'euros de totes les encampadanes i encampadans. Dimissió ja!!! Tanqueu la casa comuna i que no hi entri ningú en 8 anys ( ni els més de 300 funcionaris que el munyen cada mes). Seria la única manera de no fer fallida a les finances comunals amb la que ens vindrà a sobre. Vinga, circ per a tothom!!!

    Respondre
1
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2023 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts