x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
Política

Els consellers d'Encamp Èric Alguacil i David Cruz deixen Liberals

Els consellers comunals expressen la seva voluntat de seguir a disposició del nou comitè parroquial de Liberals
Sessió del Comú d'Encamp

Sessió del Comú d'Encamp

Sessió del Comú d'Encamp

ARXIU
Actualitzada 29/06/2022 a les 11:44
Els consellers comunals encampadans, Èric Alguacil Molné, conseller menor del comú i conseller d’RRHH i Sistemes de la Informació (Informàtica), de Liberals i David Cruz Garcia, conseller liberal de Cultura i Afers Socials, han anunciat en un comunicat que cursen la baixa com a membre afiliats a Liberals.

Així mateix, els consellers comunals, informen que ja han comunicat aquesta decisió al ple del comú, on s’ha destacat que per part d’ells, no hi haurà cap tipus de canvi pel que fa al compromís que s’ha adqurit als darrers comicis, mantenint-se com a consellers Liberals en ideologia dins el comú, i defensant el Programa Electoral que van consensuar amb UP i DA.

En aquesta línia, també expressen la seva voluntat de seguir a disposició del nou comitè parroquial de Liberals quan sorgeixi, el que implica que "si el nou comitè ho considera, els consellers podrien prendre part de les reunions que es convoquin per informar de tot allò que sigui relatiu a la seva tasca així com també per recollir tots aquells dubtes, queixes, inquietuds, idees o propostes que des del comitè consideressin oportú traslladar al sí del comú". 
Etiquetes
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2023 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts