x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
Encamp

Aparcaments d'alta rotació al carrer Major del Pas

Visitants al Pas de la Casa.

Visitants al Pas de la Casa.

Visitants al Pas de la Casa.

ARXIU
Actualitzada 23/06/2022 a les 06:36
El comú estudia crear places d’aparcament d’alta rotació –la tipologia podria ser la zona vermella– al carrer Major del Pas de la Casa. Mas va explicar en consell de comú que properament un responsable del departament de Circulació es posarà en contacte amb tots els veïns i comerciants de la zona. Si tots estan d’acord amb el projecte i hi donen la seva autorització –la cònsol major va recordar que les voravies del Pas de la Casa són de propietat privada–, la corporació tirarà endavant aquesta intervenció.

D’altra banda, Mas va explicar que l’aparcament de les Abelletes roman tancat perquè s’ha detectat que un dipòsit de recollida d’aigües pluvials que hi ha a l’entrada de l’equipament s’ha de reparar. El comú adjudicarà els treballs en les properes setmanes. L’aparcament reobrirà quan el dipòsit estigui reparat.

Els consellers del grup socialdemòcrata, per la seva banda, van expressar la seva preocupació pel tancament de l’aparcament de les Abelletes i van demanar celeritat a la majoria per poder-lo reobrir tan aviat com sigui possible i “no quedi tancat tot l’estiu”.
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2023 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts