x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Sant Julià de Lòria

Naturlandia es converteix en Naturland

També s'han presentat les dades de l'exercici de 2020, amb un descens de visitants del 48%
Una activitat de Naturlandia.

Naturlandia

Una activitat de Naturlandia.

Fernando Galindo
Actualitzada 24/06/2021 a les 20:59
Durant la Junta General Ordinària d'aquest dijous, la direcció de Camprabassa SA ha presentat les dades de l'exercici 2020 a Naturlandia, a més de mostrar-se als accionistes trets rellevants de la nova imatge del rebranding. Naturlandia passarà a dir-se 'Naturland' i tant la imatge com les aplicacions canviaran. Aquesta campanya de rebranding tindrà "una imatge i orientació estratègica enfocada en un centre d'activitats outdoor lligat a valors de natura, del medi ambient i de les emocions" i fugirà del "concepte de parc d'atraccions". 

El nou títol de la marca és "Respira emocions". La presentació es farà la setmana vinent, amb l'explicació del nou concepte, les noves activitats d'aquest estiu, la projecció de negoci i les accions estratègiques de futur.  
 
Dades de l'exercici de 2020

Durant la Junta General Ordinària també s'han presentat les dades de l'exercici de 2020, en les quals es va registrar un descens del 48% dels visitants a causa de la pandèmia, un 35% menys de vendes i un 33% menys d'ingressos en referència a l'exercici anterior.
  • #12 Jejejeje
    (25/06/21 12:01)

    HorrorlAnd es podia dir també... això si, pujada de sou als vellets de la Rabassa i a tota la nova comedida Argentina! Molt Bé pels integrants del Comú!

    Respondre
  • #11 Amigismes
    (25/06/21 01:38)

    Hahahaha el problema té nom L, H i S mentre el trio calavera continuï per natur no funcionarà res .... sous alts 0 idees i les que tenen robades, o repetitives, i si algú aspira a més que ells fan el possible per cremar-lo... si no estàs al seu "EQUIPO" i llepes cul, ja et pots calçà, la de gent bona que ha hagut de marxar per culpa d'aquests 3. 

    Respondre
  • #10 Enric
    (25/06/21 01:14)

    Aajjaaajaaajjjaaaa

    Respondre
  • #9 Prou
    (25/06/21 00:26)

    No tinc res contra l'anglès però prou de posar-ho tot en aquesta llengua, si us plau!!

    Respondre
  • #8 RX
    (24/06/21 23:43)

    També existeix a espanya..."Naturland es la empresa que diseña y construye viviendas de diseño a precio cerrado en la zona del Alt y Baix Empordà (Girona). Una empresa innovadora en​ ..."

    Respondre
  • #7 RX
    (24/06/21 23:41)

    recorda el Neverland del Michael Jackson

    Respondre
  • #6 Ja existex la marca Naturland
    (24/06/21 22:43)





    Ja no som ni capaços de verificar que el nom no existeixi- "Somos Naturland, una de las mayores asociaciones internacionales de agricultores orgánicos en el mundo.Junto con 65.000 agricultores apicultores, acuicultores y pescadores de 56 países en todo el mundo..."

    Respondre
  • #5 jajajajaja
    (24/06/21 22:37)

    Jajajajajajajajajaja

    Respondre
  • #4 Peis peis
    (24/06/21 22:03)

    ara si que funcionara ..ara si.... quina sort que hi han pensat de canviar el nom...vindra tot el mon mundial....

    gracies per aquesta gran idea...un premi us donaria

    Respondre
  • #3 Jordi
    (24/06/21 21:42)

    Anda que s han trencat el cap amb el nom! 

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts