x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
BOPA

Escaldes compra 500.000 bosses per als pipicans

El comú destina 10.500 euros a l'adquisició del material
El nou pipicà comunal a Escaldes.

Indignació veïnal a Escaldes per un pipicà

El nou pipicà comunal a Escaldes.

AGRUPACIÓ D'AFECTATS PEL NOU PIPICÀ
Actualitzada 28/04/2021 a les 11:19
El comú d'Escaldes-Engordany ha adquirit un total de 500.000 unitats de bosses biodegradables i compostables per als pipicans de la parròquia, segons especifica un edicte del BOPA d'avui. La corporació va realitzar un concurs públic i ha optat per l'empresa Sarraí SL, Tranco, a qui hauran de pagar un total de 10.500 euros per les bosses. Cal destacar que recentment s'ha estrenat a la parròquia un nou parc de gossos, anomenat 'El Puader' i situat al carrer Josep Viladomat, amb un pipicà que ha generat indignació als veïns que al·leguen que podria provocar problemes sanitaris.  
Etiquetes
  • #8 Toni
    (28/04/21 15:21)

    MINTSEE va dir..
    jajajajajajajaj osti tu..... jajajajajaja em pixuuuuuuuu

    Respondre
  • #7 Toni
    (28/04/21 15:21)

  • #6 No quadra
    (28/04/21 14:49)

    No quadra. Posseu a amazon Bolsa caca perro i venen 900 a 0.02€ unitat. Dubto que compren 500.000 surtin al mateix preu
    Feu números. 

    Respondre
  • #5 joan
    (28/04/21 14:35)

    Com és que això no ha sortit a la CNN?

    Respondre
  • #4 Jo
    (28/04/21 14:29)

    De veritat això és notícia? És una broma

    Respondre
  • #3 Mes dispensadors, i mes pipicans.....
    (28/04/21 14:15)

    Si són com les bosses que tenen a Encamp, de color Verd, biodegradables,...
    Mai abans havia vist tantes bosses per terra, els dispensadors no serveixen, quan fa vent la majoria surten volant, els gossos se les menja'n perquè no tenen sensació de menjar plàstic,...
    I al final molt ecologiques les bosses, pero la majoria acabant al incinerador de la Comella.....

    Respondre
  • #2 MINTSEE
    (28/04/21 14:05)

    Caray, quanta merda teniu els d'Andorra la vella per recollí !!!!!!!!!!!!!!!

    Respondre
  • #1 Toni
    (28/04/21 12:25)

    I el Comú d'Andorra 1.500.000 ..... Quina és la noticia???????

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts