x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
reportatge

Motí a l'autobús

Desenes d’usuaris de la línia L4 al Pas es van encarar dilluns amb el conductor d’un autobús que va arribar més de 30 minuts tard a la seva parada. Alguns, que feia mes d’una hora que esperaven, es van haver d’esperar encara més perquè el bus anava ple.
Si les freqüències dels autobusos entre setmana al Pas de la Casa ja suposen un problema per als residents, els festius augmenten la seva qualificació a tragèdia i és que el trànsit que provoquen els cotxes que pugen i baixen de les pistes d’esquí fa que el transport públic arribi fins a mitja hora tard. És el que va passar la nit de dilluns al Pas, on un autobús de la línia L4 que connecta la capital amb la vila encampadana va arribar 30 minuts tard a causa de les llargues cues que es van formar de pujada a Soldeu
  • #12 Andorrà jubilat
    (26/02/20 18:53)

    La gent no té respecte per ningú....hipòcrites i mal educats i el chofer sense culpa de res. Només fa la seva feina i a sobre a aguantar a inútils.
    Ànim a tots els chofers del servei de línea de bus regular de Andorra.

    Respondre
  • #11 De fora vingueren...
    (26/02/20 12:43)

    Espereu uns anys, i ja no podrem agafar el bus per falta de seguretat...
    Quan tinguem lliure circulació de persones, tal i com ens presiona la UE, la violencia i l'inseguretat es multiplicarà. Haurem d'anar armats, o quedar-nos a casa quan es façi de nit.

    Respondre
  • #10 ANONIM
    (26/02/20 12:25)

    Avera si els redactors del diari s'estudien una mica més les línies d'autobusos. La L1 i la línia Exprés (direcció Sant Julià) no la efectua la Cooperativa. Desinformats

    Respondre
  • #9 Joan
    (26/02/20 12:19)

  • #8 Vergonyos
    (26/02/20 11:33)

    A tots aquestos que criden perque si, baixeu del autobus i andando! a cridar a casa vostra! Qui us penseu que sou??? Es molt facil 10 contra 1! Os feia baixar del bus a PAT...ES!

    Respondre
  • #7 Sancions Ja!
    (26/02/20 11:30)

  • #6 Agessió al Xofer del bus en tota regla!
    (26/02/20 11:29)

    La vergonya es tota aquesta gent que no tenen ni una mica de educació que estan mitg agredin al conductor del bus, sense ell tenir cap culpa en tot aixo. Ell fa la seva ronda i la feina que li han manat i tota aquesta gent que se li llança a sobre sense cap motiu haurien de ser reclamats per la policia!!! No es a ell que os teniu que queixar si no al comu o als responsables! A mes l'estan insultan! Tota aquesta colla us hauria de caure la cara de vergonya! Aixo es Andorra i si no teniu educació o paciencia busqueu altres mitjans per desplaçar-vos si no os foteu que esteu massa ben acostumats! Policia busqueu cada un d'aquestos per sancionar el seu comportament.

    Respondre
  • #5 Informe
    (26/02/20 10:08)

    I per què s'averien els bussos? Ahí lo dejo.

    Respondre
  • #4 Carlemany
    (26/02/20 10:04)

    andorranu va dir..
    Vist tot lo que se sent en el video, no m'ho crec que estigui fet a andorra aquest video... Estic molt d'acord amb tu

    Respondre
  • #3 Ana
    (26/02/20 08:56)

    Creo que esto passa por tanto tránsito .
    El conductor no tiene culpa

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts