x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Andorra la Vella

La reconstrucció dels Serradells costarà set milions d'euros

Conxita Marsol ha anunciat que els treballs es podrien iniciar al febrer i tindran una durada d'uns 14 mesos

La reforma dels Serradells costarà set milions d'euros

Conxita Marsol ha anunciat que els treballs es podrien iniciar al febrer i tindran una durada d'uns 14 mesos

El foc no va afectar cap biga

L'incendi dels Serradells no va causar danys estructurals

La piscina va ser la part que va quedar més danyada per l'incendi

Actualitzada 22/11/2019 a les 16:53
El projecte de reconstrucció del Centre Esportiu els Serradells es podria iniciar el febrer del 2020 i tindrà un cost de set milions d'euros, segons ha anunciat la cònsol major aquest matí. Conxita Marsol ha explicat que el peritatge que s'ha fet al complex ha valorat les obres de remodelació en 6,2 milions d'euros i "els 800.000 euros restants aniran destinats a millores de les instal·lacions". La durada aproximada de les obres són 14 mesos el que permetria que la nova piscina olímpica pugui estar enllestida pels Jocs dels Petits Estats d'Europa, que acollirà el Principat el 2021. 
El comú podria aprovar el concurs d'adjudicació de la reforma del centre esportiu la setmana vinent en sessió de comú, tot i que Marsol ha assenyalat que "la nova corporació serà la que adjudicarà l'empresa encarregada de la construcció" i ha afegit que en el concurs s'especificarà que "l'adjudicació podrà quedar deserta". La cònsol ha indicat que la nova corporació de la capital en cas que no acceptés el projecte o no s'adjudiqués cap empresa "podria allargar el procés de construcció" i ha remarcat que el seu equip "té clar que tirarà endavant amb el projecte".
  • #10 Pere29
    (22/11/19 23:55)

    No cal pensar molt per veure que aquesta picina sera deficitaria. Si tenim 1000socis a 300e l any. 300.000e que amb salaris aigua llum i gasoil, encara no ia prou.

    Respondre
  • #9 Jordi Brau
    (22/11/19 20:47)

    Lo d'aquesta senyora algú s'ho hauria de mirar amb lupa, tots contents excepte els usuaris i contribuents. Mirant l'històric de obres que s'han fet als Serradells un pensa que o bé són uns irresponsables/ineptes o hi ha algo més... l'oposició no treballa o qué passa?

    Respondre
  • #8 Castellano Comunero
    (22/11/19 20:10)

    Or, llet de burra, . . . ?

    Respondre
  • #7 Ja que...
    (22/11/19 20:03)

    Lo millor el render ja fet... igual ho fa el mateix tècnic... ja que té els plànols... ja que es va posar un material inflamable en lloc de ignífug... ja que...

    Respondre
  • #6 Las cosas de palacio van despacio
    (22/11/19 19:50)

    Es incomprensible o dificilment comprensible q els processos de l administracio publica siguin tan farragosos, poc agils i burocratics. Aqsta lentitud NO es sinonim de transparencia, al contrari, significa lo poc eficaç q es. Aixo en un gimnas privat no hagues passat, un any tancat i la meitat de les instalacions mal obertes. Sra Marsol no dubto d la seva seriositat davant el sinistre, pero hagues calgut una roda d premsa, reunio de poble,.. per explicar al poble q estava passant. Ara ja es massa tard, els Serradells es un pou sense fons, la ruina del Comu. La burocracia esla ruina del pais.

    Respondre
  • #5 Ciutadana
    (22/11/19 18:59)

    Marti va dir..
    Espetó que ho paguin les Assegurances, i que es depurin responsabilitats tan per part de l'empresa i operaris que soldat en sense condicions com del arquitecte responsable del comú pels materials no apropiats com vostè diu!!! Ja n'hi ha prou de tirar de veta!!!

    Respondre
  • #4 Marti
    (22/11/19 18:35)

    Qui assumirà que s'emoraven materials prohibits fa més de 15 ants? Per que ho va permetre l'arqitecte del Comú? Per que no es va ascoltar als enginyers que ja varen denunciar el concurs? Per que es diu que pagaran les assegurances si no es veritat?

    Respondre
  • #3 Kiko
    (22/11/19 16:14)

    Suposem que hi pagaran les assegurances ?
    I sinó el poble, cap problema ...
    Som rics !

    Respondre
  • #2 ??
    (22/11/19 15:37)

    R. va dir..
    Que vols dir que ho te que pagar de la seva butxaca? O millor deixar-ho com está ara xk aixi et puguis queixar del mal estat de les instalacions? 

    Respondre
  • #1 R.
    (22/11/19 13:48)

    Aquesta Sra. Es una experta en construcciones pagades per la padrina, o siguiente per els treballadors.

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts