x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Sant Julià de Lòria

Naturlandia tanca l'estiu amb 1,9 milions d'euros de facturació

El parc lauredià ha rebut 84.000 visitants que representen un increment del 18,6% respecte l'any passat
El Tobotronc és l'atracció amb més visitants del parc lauredià

Naturlandia tanca l'estiu amb 1,9 milions de facturació

El Tobotronc és l'atracció amb més visitants del parc lauredià

Actualitzada 08/10/2019 a les 14:04
Naturlàndia ha rebut 84.000 visitants aquest estiu que deixen una facturació d'1,9 milions d'euros, una xifra que "fa preveure que el tancament de l'exercici amb beneficis per primer cop a la història", segons han anunciat des del parc en un comunicat. El comú estima que els ingressos siguin de 3,5 milions i les despeses de 3,25  "amb un resultat operatiu positiu superior al mig milió d'euros".
El nombre total de visitants per aquest any se situa en 170.000 segons les previsions del comú que destaca que el global de clients de l'estiu suposa un increment del 18,6% respecte l'any 2018. La jornada amb més visitants va ser el 13 d'agost, amb 2.515 usuaris, el que va obligar a limitar les entrades al parc lauredià i reconduir-los a d'altres dies, i en el mateix mes es van superar els dos milers de forfets venuts "en diverses ocasions". 
L'atracció de Naturlandia amb més visitants torna a ser el Tobotronc que ha sumat 91.800 baixades entre el 20 de juny i l'11 de setembre, l'Airtrekk ha tingut 44.310 usuaris i al parc d'animals han arribat 42.217, segons la informació feta pública des del comú.  
  • #10 Andenc
    (09/10/19 14:36)

    Si va bé felicitats . .endavant ....quin comentaris ...si va malament és queixen pro si va bé també es queixen . No volen Naturlandia ; ni volen el cirque du Soleil ; cursas de motos ; de muntanya ; trial ; etc ..ens queixen perquè si

    Respondre
  • #9 Lauredia
    (08/10/19 21:43)

  • #8 aix...
    (08/10/19 18:06)

    Ara resulte que tampoc us va be que Naturlandia guanyi calers... Quina comentaris es tenen que llegir deu meu...

    Respondre
  • #7 Aineta
    (08/10/19 17:51)

    Tanta eco-pijeria us està fent perdre l'enteniment. 

    Respondre
  • #6 Tanqueu el Parc si us plau ...
    (08/10/19 17:09)

    Venc moto, està en perfecte estat i me la treuen de les mans ...

    Respondre
  • #5 esquirolet de la Rabassa
    (08/10/19 16:23)

    tinc un negoci dedicat al turisme i a l'estiu molts dels meus clients venen a Andorra atrets pel Tobotronc. Si a Naturlandia!! 

    Respondre
  • #4 Tobotronquero
    (08/10/19 16:22)

    si Sant Julia ho vol pot sortir del pou, deixeu treballar al Sr. Vila i que acabi de posar ordre. Ha reduit el deute i ha fet que Naturlandia no perdi mes pasta

    Respondre
  • #3 Lauredia de socarrel
    (08/10/19 16:19)

    Donar-la la volta a un parc deficitari te molt de merit. Enhorabona a tots els empleats i treballadors que ho han fet possible, i tambe enhorabona al Sr. Vila per haver reconduit una empresa que estava morta. No tenim pistes d'esqui alpi com altres parroquies, pero tenim un parc collonut. Tancar-lo es no voler que sant julia prosperi. 

    Respondre
  • #2 Time to say goodbye, Sr. Vila.
    (08/10/19 15:48)

    Una cuca no fa estiu. Llegeixo: "beneficis per primer cop a la història". Quatre dies de pluja i vent, quatre dies seguits de forta nevada, i s'hauran de tornar a agafar fons del comú. Deixi-ho estar, Sr. Vila. Passi la porta! Molt fràgil aquest "primer cop a la història".

    Respondre
  • #1 Closed
    (08/10/19 15:29)

    El més intel·ligent és aprofitar aquest petit globus d'oxigen i tancar el parc a com més aviat millor. Entre accidents i dubtós tracte cap als animals, és el parc de la ignomínia.

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts