x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Sant Julià de Lòria

Josep Miquel Vila liderarà una llista per tornar ser cònsol

La decisió es va prendre ahir a la nit en una reunió on van assistir membres de la plataforma Laurèdia en Comú que desapareix
Vila aspira a la reelecció com a cònsol

Josep Miquel Vila liderarà una llista per ser cònsol de Sant Julià

Vila aspira a la reelecció com a cònsol

Fernando Galindo
Actualitzada 02/10/2019 a les 16:26
El cònsol major lauredià, Josep Miquel Vila, encapçalarà una llista independent per a les eleccions comunals del 15 de desembre segons es va decidir en una reunió que es va celebrar anit a Sant Julià. El mandatari optarà a la reelecció liderant una candidatura amb noves sigles després de la trobada entre integrants de Laurèdia en Comú i en la qual es va acordar que la plataforma no es presentarà com va succeir el 2015 per les discrepàncies que hi ha entre els membres del grup que aplega diferents sensibilitats polítiques. 
Vila havia manifestat el desig de tornar a presentar-se a les eleccions comunals per fer un segon mandat.
  • #10 Mandangas
    (03/10/19 07:39)

    Rebaixar el deute reduint els serveis (neteja, esports...), Es molt fàcil. Del consolat del Sr. Vila ens queden els projectes fallits i l'insult a tots els lauredians per part del tal Visa, que els hi va dir porcs el dia de la reunió de poble. Sr. Vila, torni al mon real i facis un favor: torni al seu camping, d'on no hauria d'haver sortit mai.

    Respondre
  • #9 el TETO
    (02/10/19 22:06)

    Josep tinderas 20 vots de la meva familia.....20 vots del NO a la teva il·lusió de tornar a gobernar, mes be a desgobernar, será un andicap a la teva paraula i contractes que tens amb la tirolina i el rafting per acabar de arruinar el poble.

    Respondre
  • #8 Un altre que ha d'anar cap a casa
    (02/10/19 18:43)

    Cap a casa i sang nova,i abans que paguin les factures de naturlandia,prou d'invents pagan el poble.

    Respondre
  • #7 Rock & Roll
    (02/10/19 16:03)

    Que comenci el ball, estarem entretinguts: 3 o 4 candidatures. Caldra triar entre els que no tenen projecte, els que van endeutar el poble fins a limits inimaginables i el Sr. Vila, que almenys te projecte i sap gestionar els cuartos de tots amb seny

    Respondre
  • #6 RJ
    (02/10/19 15:09)

    Sí posa al Miquel C. Gordi de segon ho peta segur...

    Respondre
  • #5 Jordi P.
    (02/10/19 14:53)

    El Pep en sap. Ha tingut el problema de què estava mal acompanyat, amb alguns consellers i conselleres ben fluixes. Si renova l'equip a casa el votarem

    Respondre
  • #4 Lauredia de socarrel
    (02/10/19 14:48)

    Ha fet bona feina. Ha reduït el deute quasi a la meitat. Ha posat ordre al desgavell. Tindra el meu vot 

    Respondre
  • #3 Canòlich
    (02/10/19 14:43)

    El Sr. Vila viu dins una bombolla d'irrealitat. Sí, és veritat que ha rebaixat el deute. Però castigant, desatenent la parròquia. De la nit electoral en sortirà ben escaldat.

    Respondre
  • #2 Independent???
    (02/10/19 14:40)

    Independent??? Jaaaaa... Jaaaaa... Jaaa!

    Respondre
  • #1 bravo
    (02/10/19 14:12)

    ha sanejat el comu. ben fet.

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts