Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Efluvis faraònics del sr. Mortes, de continuar així aviat no coneixerem Ordino. Referent a la ultra trail un negoci suculent del seu promotor q paguem tots
RespondreL´ ANDORRA ULTRA TRAIL son paraules Majors i una visió Turística d´alt Nivell. ¡ No ens la deixem perdre !!
Respondre
Penso que seríe millor preocuparse de la manera que Democrates d´Andorra, Andorra Turisme I el Govern D´Andorra fa la promoció turística del PAÍS.
Tota la promoció esta pensada i feta per el centre Andorra la Vella i Escaldes i el Comerç.
Andorra s´ha de promocionar d´una altra manera!
MUNTANYA A l´ESTIU : excursions, errandonés, guies de muntanya, circuits turístics a peu i en cotxe , telecabines, telecadires etc. etc.
ESQUI A L´HIVERN : Estacions d´esqui i Camps de Neu, esqui de fons i errandonés a peu amb raquetes i amb esquís.
El turisme de Muntanya a l´estiu i el d´esquí al hivern es el que ten de salvar el comerç a Andorra la Vella i Escaldes !!!
lo demes es fer volar coloms !! i molt alts!!
CONSULTAR! PREGUNTAR! i INFORMAR-SE!
ES A DIR SORTIR AL CARRER !
Si el Sr. Consol demanes o consultes als propietaris dels hotels existents de la Parroquia , si quan hi ha alguna activitat o acte a la Parroquia aquests omplen , segurament es quedaría sorpres.!!!
Ordino deixa de ser la parròquia amb més identitat de País de tota Andorra i és
Respondreconvertirà en un parc d'traccións,tot mercantilitzat i passat per caixa.