Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
amadeu rubinat va dir..
Qui no fa res no s'equivoca i les coses s'han de fer sense careta. Ja està bé de festes carnavalesques!.
Pere va dir..
No estic d'acord amb vostè; no van dir que farien Naturlandia, no van dir que farien el parc d'animals i no van dir quin projecte tenien per la Rabassa, no han dit mai clarament que la volien vendre i construir. Jo també tinc clar el meu vot, molt clar.
Mireu, a la vida pots ser el que vulguis, però el travestisme social, polític i la ambigüitat, emmascaren el pitjor de la persona. UL al igual que Terceravia, no han enganyat a ningú, podràs estar a favor o en contra, però ells no utilitzen caretes ni és venen per cadires. Tinc clar el meu vot.
Respondre(Carles Verdaguer UL), el projecte es desbancar la banca rota provocada per el teu partit i el teus complices de Lauredià en comù, el poble no es tonto i sab perfectament que es dominada per le clero i vossaltres, potser qu`hara no es veu, pero els fills i els nets dels que hara votan condicionats , alienats i venuts es despertaram…..La realitat es aquesta, el demes es prejuici i vossaltres UL son els protagonistas.
Respondre
soc tonto va dir..
El problema dels independents d'UL és que sempre són més papistes que el papa, són més UL que Josep Pintat + Albert Pintat sumats.
Desperta Lauredia no té projecte, PS no té projecte, DA no té projecte, Liberals no té projecte, UL si té un projecte que es reestructurar La Rabassa , i farem com la cançó de tenir tres Rabassas (la que teníem, la que van vendre i la que ja no tenim), I només hi ha dos projectes o tenim Rabassa o no tenim Rabassa. I hi ha dos projectes estimem o no estimem Sant Julià, estem a una línia vermella, amb una baixada i no tenim frens,,, cal posar-hi seny
RespondreSr.Carles teniu tota la raó que la reunió es fa massa tard. Però sempre es millor fer-ne una de tard que no fer-ne cap com vostès i després tirar pel dret, i ara estem a tortes amb els números i tot el demes . Es diu que fareu llista com sempre d'UL i amb algun independent, però no la fareu amb Desperta Lauredia, això vol dir que ja sabeu els neguits que tenen i no podeu anar junts o no els voleu dins de casa vostra, (cosa maca no voler els que pensen per ells mateixos). Sr.Cerni el camí triat crec que es molt bo, continueu amb serietat, claredat i honestedat, la parròquia sortirà guanyant.
RespondreCircula el rumor que les planificacions i programes electorals UL tendeixen a fer-se a les postres i “xupitos” d'àpats molt restringits i de bon ambient familiar. Desperta Laurèdia sembla que ha triat un altre estil, desconegut pel Sr. Verdaguer. Per contra, sí que ja coneixem algun punt significatiu del programa electoral que presentarà UL a les comunals: s'insistirà en demanar a govern que salvi Naturlandia comprant accions del parc; s'intentarà convèncer els lauredians que cal despolititzar Naturlandia, cosa que vol dir amnistiar i blanquejar de tota responsabilitat política a UL, al Sr. Pintat, a la Sra. Gil, al Sr. Torrentallé, al consell d'administració del parc, a la direcció.... La planificació financera i de funcionament tindrà com objectiu central la continuïtat de tota Naturlandia en la línia més fidel possible al model de projecte presentat el 2007 pel Sr. Pintat. Si després de Vila torna UL: tremola, Laurèdia!
RespondreCorrecció/bones maneres entre ciutadans amb la gent de UL? Absolutament. Reunions? Potser millor que no. Ja tenen prou feina a preparar un programa electoral per intentar recuperar el Comú, salvar de la mort política el pare de Naturlandia i evitar que UL perdi incidència en la vida de Sant Julià.
Respondre
Pere va dir..Qui no fa res no s'equivoca i les coses s'han de fer sense careta. Ja està bé de festes carnavalesques!.
RespondreHi ha maneres d'equivocar-se que arruïnen. I fer les coses amb careta o sense potser és simple estètica. El que sí cal, a vegades, és desfer-les abans que sigui massa tard.