x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Reportatge

Conducció salvatge

Només pot quedar un. El Crash Car de Grau Roig es va celebrar ahir i desenes de vehicles van fer els seus últims quilòmetres sobre el circuït entre xocs, crits i adrenalina. Centenars de persones hi van estar presents per gaudir d’un espectacle salvatge.
Treure els vidres, portar casc i evitar els xocs frontals, aquestes són les úniques normes. L’objectiu? Ser l’últim cotxe en funcionament. Amb aquesta extrema premissa se celebra cada any el Crash Car, una competició de cotxes que consisteix bàsicament a destrossar els vehicles dels oponents i evitar que destrossin el teu fins que només quedi un.
Camí a Grau Roig es van formar llargues cues amb tota la gent que no volia perdre’s l’espectacle. A un costat de la carretera, un vehicle en mal estat que clarament participarà en el Crash Car està parat i uns joves tracten de tornar-lo a
  • #12 Pedro picapiedra
    (24/06/19 16:15)

    Una altra aberració més patrocinada pel nostre excel·lentíssim Comú, que s'assenta sobre la manca d'integritat i de compromís per elevar la dignitat d'els parroquians.

    Respondre
  • #11 Vergonyos!!!!
    (24/06/19 16:09)

    Una VERGONYA MOLT GRAN!!! No es destranyar de part del comu d'encamp ! una imatge pesima!!!!

    Respondre
  • #10 Raquel
    (24/06/19 15:30)

  • #9 Punisher
    (24/06/19 15:17)

    Ens omplim la boca d'ecologisme, de filantropia, de respecte pel medi ambient i després els Comus protagonitzen aquestes festes neardentals per satisfer els baixos instints d'un populatxo de "polígon".

    Respondre
  • #8 Abc
    (24/06/19 14:26)

    Si no us agrada, nomès heu d'evitar anar-hi.

    Respondre
  • #7 Seny
    (24/06/19 12:33)

    El comú d'Encamp tindria ja de canviar de solfa i subvencionar activitats menys gosseres ,ridícules i inapropiades a l'entorn. Més cultura i menys rucades.

    Respondre
  • #6 Juanita
    (24/06/19 11:26)

  • #5 Medi ambient
    (24/06/19 11:02)

    Com pot un comú o medi ambient autoritzar una animalada com aquesta,aixó es la clara demostració de la incultura d'una part molt important d'aquesta Parròquia.

    Respondre
  • #4 Gonzo
    (24/06/19 10:26)

    És part dels esdeveniments "culturals" del Comú d'Encamp, Crash Car, botelló, tallers de tatuatges i música espanyola.

    Respondre
  • #3 Miquel
    (24/06/19 10:22)

    Cada cop quede mes clar que no podem ni podrem mai esser un desti per tranquilitat i natura i pau.
    El que el hi agrada als consuls es lo lletg, penós, vergonyós i sobretot sorollós. Com heu explicat al Hotel Grau roig i als seus clients la concentració de cutrerio?

    Respondre
Veure’n més
12
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts