x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Encamp

El comú adjudica l'obra de les dues avingudes principals per 5,5 milions

Els propietaris han de sufragar uns 165.000 euros dels treballs, que s’allargaran 10 o 11 mesos
El comú d’Encamp va celebrar ahir una sessió de consell molt breu –a penes uns quants minuts– i que essencialment va servir per validar l’adjudicació de l’obra de les avingudes Joan Martí i Mitterrand, un dels grans projectes del mandat. Es tancava, tal com va recordar el cònsol major, Jordi Torres Arauz, el procés iniciat amb el concurs d’idees. L’UTE integrada per Unitas i Locubsa executarà l’obra, estimada en 5,5 milions, que es preveu d’una durada aproximada d’entre 10 i 11 mesos. Per tant, que l’acabament arribi a final d’any. Amb tot, el pagament es farà entre el 2019 i
  • #8 Les Bons
    (20/01/19 07:24)

    Encamp es un ponle mort sense vida diferència avismal de la dècada dels 60,ara a part de ser poble dormitori,la desviació l'ha acabat d'arruinar,ja poden gastar cales i fer el que vulguin,aixó no canviará.

    Respondre
  • #7 Eureka!
    (18/01/19 19:01)

    Poques vegades es veuen comentaris tan unànime en els comentaris. A veure si d una vegada qui ho hauria de fer obre els ulls.

    Respondre
  • #6 Sergi
    (18/01/19 13:30)

    Quina raó tens SOS, però als de DA no els veuràs al Pas, tenen massa calers per anar a veure que passa.Si no cuidem a tot el país, i dic tot el país, acabarem malament, però tots els prohoms del país aprofiten el cap de setmana per anar a Barcelona a fer festivals i gastar diners a on no els coneix ningú!!!!!!! O això es pensen!

    Respondre
  • #5 sos
    (18/01/19 11:45)

    es una vergonya veure com el comú gastà diners a Encamp I DEIXA DE COSTAT EL PAS DE LA CASA, tenin en compte que sense el pas de la casa Encamp seria una parroquia sense ingressos propis. Cal que els politics comencin a tenir clar que el PAS DE LA CASA, representa una gran part del PIB nacional i que no es mereixen estar tractats com a estrangers dins d'Andorra. Si no fos del pas de la casa molts majorites de tabac, begudes alimentació, perfumeria, carburants... ja haurien tancat les portes. Així doncs menys cirques du soleil, menys rotondes, menys projectes faraonics i una mica de diners per l'economia productiva del pais!!!

    Respondre
  • #4 Jhon
    (18/01/19 11:35)

    No es pot garantir les jubilacions, però sí la despesa anual de capritxos polítics.

    Respondre
  • #3 Maria
    (18/01/19 10:29)

    podrian destinar 1.000 euros de los 5 millones y medio que van a gastar en arreglar la parada de autobuses del Pas ? es una vergüenza para el pais que estudiantes, trabajadores y turistas estemos en ese sitio sucio y congelado . Despierten el Pas es el motor de la economia de la Parroquia

    Respondre
  • #2 ra
    (18/01/19 08:26)

    No hi ha res millor que tenir calers!!!

    Respondre
  • #1 Alejandro
    (18/01/19 07:34)

    Però que no posin una estàtua de gominola(gallego de escaldes)

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts