x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Sant Julià de Lòria

Acord entre Stop Violències i el comú per una festa “segura”

Actualitzada 29/11/2018 a les 07:04
La corporació de Sant Julià de Lòria i Stop Violències van signar ahir un conveni per treballar de manera conjunta diferents accions perquè la festa major sigui “millor i més segura” per a tot­hom. Aquest acord és fruit de la feina que l’entitat va fer en el marc de la campanya No i punt. Respecta’ns la festa de totes, a través de la qual van voler constatar si hi havia violències sexuals i sexistes durant les festes i de la qual han sorgit un seguit de recomanacions que han fet arribar a les institucions.
El conveni preveu incidir en el consum d’alcohol entre els joves i que no hi hagi una acceptació tan generalitzada “de la cultura de la violació”, va dir la presidenta de l’entitat, Vanessa M. Cortés.
  • #11 Eduard López Mirmi
    (01/12/18 19:07)

    No entenc en un Estat de Dret aquest "conveni". On situen les dues parts del "conveni" a La policia i a la Justícia? Ah i quan la Senyora Vanessa Mendoza Cortés, integrant del "conveni" parla de l'ACCEPTACIÓ TANT GENERALITZADA DE LA CULTURA DE LA VIOLACIÓ, és per pixar i no fer gota! Estem parlant de Sant Julià de Lòria (Andorra) o de Ciudad Juárez (Mexico)?

    Respondre
  • #10 padrinak
    (29/11/18 19:55)

    Estic llegint comentaris que m'agraden força!. Estic totalment d'acord en el fet que l'alcohol/drogues i joves és un binomi perillós. No sols pel tema del "NO ÉS NO" per accidents per futurs hàbits mal controlats.I aquesta associació fa un salt interessant al punt de conflicte, tant de bo aconseguíssim que d'altres si afegissin.

    Respondre
  • #9 padrinak
    (29/11/18 19:51)

  • #8 padrinak
    (29/11/18 19:50)

    Jo va dir..
    T'has adonat que el nom del perfil és un identificador que dóna una quantitat d'informació important? JO. En singular, solitari egocèntric? Narcisista?Al cas coses meves.
    Ja veig no et cau bé la senyora Mendoza. Però escolti en poca distància guanya molt.Per el que entenc (ja que no m'ha cegat l'odi) és una col·laboració que pot anar bé o malament o ni fu ni fa.Au donem-los una oportunitat! un aplauso por favor!

    Respondre
  • #7 Charlot
    (29/11/18 19:49)

    Que hagin triat al Comú mes masclista del peis per presentar això diu molt poc d'aquesta associació. O no ho saben (de manera que poca cosa saben del peis) o els hi es igual (o sigui, el que calgui per sortir a la foto). O potser es una maniobra d'emblanquiment d'imatge ideada pels ideolegs de Lauredia en ¿Comú?

    Respondre
  • #6 generant problemes...
    (29/11/18 19:22)

    L'antifeminisme -que no feminisme- de confrontació ,importat i radical, l'unic que fa es generar problemes allá on no n'hi havia. Aquí a les festes hi ha massa alcohol (tolerancia zero amb el botellón), però gracies a Deu, no hi ha costum de violéncia sexual (tolerancia zero amb la violencia sexual). Axó no es Pamplona, ni Madrid, ni Barcelona. Si-us-plau, feu una educació conjunta de respecte i no de confrontació, segur que tindrá molts millors resultats.

    Respondre
  • #5 Hola....?
    (29/11/18 14:19)

    L'hipocresia de les administracions que permeten la venda i ús de drogues legalitzades com l'alcohol, que s'han convertit en l'al·legoria del consum d'alcohol i drogues, brutícia, vòmits i gamberrisme, i a això en diem diversió ???

    Respondre
  • #4 Canòlich
    (29/11/18 11:05)

    Aprofitem aquest impuls. La Festa Major laurediana ha flirtejat massa anys amb l'abús de l'alcohol. La sort ens ha lliurat d'un greu cas de coma etílic. Aprofitem, posem sensatesa, i farem molt pel respecte entre els joves.

    Respondre
  • #3 Stop Botelló
    (29/11/18 08:59)

    Les festes populars amb la complicitat de Govern, están sempre batejats amb l'alcohol. el protagonista absolut amb el desparrame etílic i les grotesques exhibicions de joves que més aviat semblen Walkins, és inquietant veure que la societat andorrana no té el més mínim sentit de la estètica i la dignitat, i que a més l'alcohol tributa a impostos, una jugada perfecta per a les arques de Govern, contents i a més passant per caixa ... però a més aquest any passa alguna cosa especial, la policia progre del pensament vigilarà i denuciará "actes masclistes".... sense comentaris.

    Respondre
  • #2 Jo
    (29/11/18 08:55)

    Només el Comú de Sant Julià podia ser tan inconscient per donar corda a aquesta associació que m'abstindré de qualificar. El Comú ha d'exercir la seva responsabilitat també en la festa major i no crec que necessiti de l'ajuda d'aquesta senyora per fer-ho. O potser sí? Si és així, és que estan encara pitjor del que anem veient dia a dia i mira que és difícil de superar-ho!

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts