x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Sant Julià de Lòria

Vila atribueix al mal temps el dèficit que enguany ha generat Naturlandia

El comú invertirà 400.000 euros per fer el projecte d’una futura tirolina al parc per atreure els inversors privats
L’aprovació de dos préstecs va avivar ahir la sessió de consell de comú de Sant Julià de Lòria. La majoria va aprovar amb sis vots a favor –els consellers Josep Visa, Meritxell Teruel i Francesca Barbero no hi van assistir per motius mèdics i personals– un suplement de crèdit extraordinari de 4,7 milions d’euros i un crèdit extraordinari de 700.000 euros amb les crítiques de l’oposició, que va acusar l’equip de Josep Miquel Vila per la falta de previsió i la precipitació.
Dels 5,2 milions, 300.000 euros es destinaran a sufragar el dèficit de Naturlandia, que s’afegiran als 700.000 que enguany
  • #8 Double Croche
    (12/07/18 07:12)

    Il semblerait qu'il pleuve constamment à Sant Julià ! 

    Respondre
  • #7 karlitos
    (11/07/18 22:55)

    El temp ho ha perdut el poble el dia que lli ha votat, ha sigut perdre el temps.....Es una perdida de temps continuar com cónsul, vaigi a seva casa sr Vila.

    Respondre
  • #6 Double Croche
    (11/07/18 17:12)

    Il ne faut pas prendre les enfants du Bon Dieu pour des canards sauvages ! Ou en d'autres termes, NE PAS NOUS PRENDRE POUR DES CONS ! 

    Respondre
  • #5 Carla
    (11/07/18 15:20)

    Carme va dir..
    Boníssim! Potser el Sr Vila i els altres no l'entendran. Tampoc importa.

    Respondre
  • #4 Carme
    (11/07/18 13:31)

    Doncs si la culpa la te el mal temps... si que fa anys que fa mal temps a Sant Julià !!!!

    Respondre
  • #3 Canòlich
    (11/07/18 09:55)

    Quin gran, subtil i elegant comunicador el Sr. Vila! De fet,  el que volia dir és que potser Naturlàndia  necessita un metereòleg a ple temps. 

    Respondre
  • #2 Comptabilitat creativa.
    (11/07/18 08:48)

    Com ja va fer UL, quan el Sr. Vila converteixi deute del parc en accions de Naturlandia, com ho valorarà el cap de l'oposició i baró d'UL, Sr. Joan Albert Farré?

    Respondre
  • #1 UL ...
    (11/07/18 08:21)

    El Sr Vila, comparat a UL es el millor gestor parroquial de Sant Julià en les ultimes 4 decades.  Al Diari podem fer campaña pro UL , i fins i tot poden guanyar les properes eleccions, la gent perd la memoria facilment, que la Ruina de Sant Juliä, es UL, Pintar & cia.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts