Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
El pas de la casa

El comú investiga si un jove begut va ser desatès pels agents de circulació

Una càmera de seguretat va gravar com queia al terra just abans que la patrulla marxés
El comú d’Encamp ha obert una investigació per saber si dimarts uns agents de circulació van desatendre un jove begut al Pas de la Casa. La policia, que poc després va detenir l’home i el seu germà per una baralla i resistència a l’autoritat, té la causa oberta. Els fets van tenir lloc quan faltaven deu minuts per a dos quarts de dues de la matinada i van quedar enregistrats per la càmera de seguretat d’un establiment de restauració del carrer Maià.
A les imatges es veu com un home en evident estat d’embriaguesa cau sobre la neu. Dos agents de
  • #16 DoricoG
    (06/01/18 06:57)

    El que més em sobta és veure com les xarxes socials fan pujar la maionesa, publicant trossos de vídeo. També em sobta llegir tants comentaris negatius quan hi ha una enquesta en curs per a fer la llum sobre el que REALMENT ha passat. Ningú coneix els fets reals. És molt preocupant veure tants borratxos al Pas, evidentment, peró, al  final, som nosaltres que fabriquem aquestes situacions. No ? Alcohol molt barrat, turisme de baixa categoria etc... 

    Respondre
  • #15 Jaume
    (04/01/18 20:56)

    Les imatges no crec que siguin de cap càmera de seguretat.
    Els urbanos marxen pero avisen a la policia, i de fet la persona no esta sola tal i com mostren les imatges.
    No vull protegir a ningú, peró també es cert que el servei de policia i els agents de circulació han salvat moltes vides de persones borratxes trobades al terra a la nit del Pas, acompanyant-los als respectius hotels.
    Una mica de seny i no ens deixem portar per una petita part de la pel.licula mostrada.

    Respondre
  • #14 Daniel
    (04/01/18 20:44)

    Que no hubiera bebido de mas, se lo tiene buscado el mismo. Y encima gilipollas por pelearse con el hermano y resistirse a la policia.

    A ver si aprenden y dejan de hacer el gilipollas por las calles de madrugada no solo en el pas sino en las demas parroquias.

    Respondre
  • #13 Grover
    (04/01/18 20:23)

    Claríssima negligència per part dels urbans, manca d'humanitat.

    Respondre
  • #12 TRAMVIA BLAU
    (04/01/18 19:53)

    Un borratxo nenys.De borratxos en sobren.

    Respondre
  • #11 la ultima y nos vamos
    (04/01/18 14:41)

    L`arbre no ens deixa veure el bosc , el problema no la persona amb ingesta d`alcohol o qualsevol altra cosa . Si fos per aquesta regla de 3 no podriem anar a urgencies el PROBLEMA es que tenim un cos de URBANOS al Pas que no estan preparats per res , son un cos de servei ciutada per sobre de tot , recordeu el episodi amb el minusvalit i el cotxe , el van multar per no sapiguer que hi ha una tarja europea per a ells !!!!!! us animo un dia a pujar al Pas i parlar amb el urbanos , son como CHIQUITO DE LA CALZADA , fotem pena de maleducats

    Respondre
  • #10 Emilia
    (04/01/18 13:58)

    Tots els que feu comentaris tan negatius, en contra de aquest noi que va caure anés com anés. Penseu en algun familiar vostre que es trobes amb una situació similar o igual. Us agradaria que passesin d'ell i no l'ajudesin? Crec que tots plegats tindríem de ser més humans.

    Respondre
  • #9 Estadi comunal
    (04/01/18 13:44)

    Seny sup!!, ningú va abandonar a aquesta persona al terra, en un minut estaven bombers allà, i de mig mort no estava pas aquest jove que al cap de 5 minuts el deté la Policia per enfrontar-se a ells. Si volem un país segur s'ha de defensar els nostres serveis públics i no tant als joves que lien problemes, vomiten, pixen, etc., als nostres carrers!

    Respondre
  • #8 Pere
    (04/01/18 13:05)

    Un "borrachuzo", no! Una persona!. Els fets i el comentari em semblen deplorables. La justícia no pot permetre segons quines pràctiques. Qui no estigui preparat per fer la seva feina, que plegui o el facin plegar.

    Respondre
  • #7 Pere
    (04/01/18 12:47)

    Quan es crea un clima i turisme de borratxeres, passa el que passa. Però l'integritat física, el respecte a la persona i els drets humans, estan per damunt de tot. No és pot deixar una persona tirada al terra, damunt la neu i el gel, com si fos un gos. Cal més ma dura damunt algunes pràctiques. La justícia en aquets casos ha de ser contundent.

    Respondre
Veure’n més
16
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts