Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Sant Julià de Lòria

L'escola d'hostaleria renuncia al projecte per la lentitud de Govern

La direcció del centre decideix buscar un altre país on fer la inversióSCritica que després de dos anys encara no s’hagin homologat els programes
El Centre Superior d’Hostaleria del Mediterrani ha fet marxa enrere i ha renunciat a obrir una escola a Sant Julià de Lòria. L’empresa amb seu a València ha decidit aturar el projecte per la manca de facilitats que consideren que s’han trobat per part del Govern. El director de desenvolupament de la companyia, Ángel Campillo, va anunciar que el consell de direcció ha decidit aturar el projecte i “buscar un altre país per realitzar les inversions previstes”. Campillo va explicar que els responsables del centre han pres aquesta decisió per la manca de resultats arran de les converses amb Govern
  • #13 DoricoG
    (06/01/18 07:01)

  • #12 Lintu
    (04/01/18 22:03)

    Dani va dir..
    Perquè és francès i com sabeu, Andorra tira més cap a Espanya últimament. Trist, però real ! 

    Respondre
  • #11 Dani
    (04/01/18 02:04)

    Perquè mai s'informa al public que hi ha una escola d'hostaleria gratuïta al Lycée Comte de Foix??

    Respondre
  • #10 lluis
    (03/01/18 16:07)

    ELs bancs obren comptes quan son inversions serioses empresarials i amb projectes pel benestar d´Andorra.

    Respondre
  • #9 Lintu
    (03/01/18 12:01)

    Ja tenim una escola hotelera a Encamp (grup VATEL). Funciona a camara lenta, però  funciona. Perquè una altra ? 

    Respondre
  • #8 Lintu
    (03/01/18 11:45)

    karlitos va dir..
    Al final poso TOTS els polítics dintre la mateixa panera ! 

    Respondre
  • #7 JokerAND
    (03/01/18 10:51)

    A l'igual m'he perdut alguna cosa, però que té a veure la "lentitud de Govern" amb UL i Liberals? Ús enrecordeu que tenim un Govern de DA, no?

    Respondre
  • #6 Miquel
    (02/01/18 18:53)

    Un nou actiu taronja de cara a les eleccions. Si els liberals no fossin tan dolents fins i tot podrien guanyar.

    Respondre
  • #5 Rosa
    (02/01/18 17:58)

    Crec recordar fa 2 anys no vaig ser la unica en titllar-ho de fantasmada amb la unica idea de facturar serveis des d'Andorra fets a altres llocs. També de revisar informes com axexor i altres en relació als promotors. Ara la pregunta? Quan ens ha costat la nova fantasmada taronja?

    Respondre
  • #4 karlitos
    (02/01/18 13:30)

    Un farol com molts del UL i Liberals......!

    Respondre
Veure’n més
13
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts