Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Sant Julià de Lòria

El comú cobreix 700.000 euros de negatiu a Naturlandia aquest any

El cònsol destaca que els ingressos corrents superaran les despeses però la societat no pot assumir el retorn dels préstecs
Els números de Naturlandia milloren aquest any, però el resultat no és suficient perquè el comú no hi hagi de posar diners. El cònsol major lauredià assenyala que els comptes del 2016 s’han tancat en negatiu perquè les despeses han estat superiors als ingressos, però aquest exercici la tendència canvia. Josep Miquel Vila remarca que “tal com anem, que ja tenim molta xifra avançada i em puc equivocar, és molt probable que els ingressos siguin superiors a les despeses, i això no havia passat mai a Camprabassa”, i insisteix que es tracta d’una situació excepcional perquè “serà el primer any
  • #9 consol
    (06/12/17 15:45)

    Exigeixo al Sr. Vila que no arrodoneixi l'import. Amb les cinc darreres xifres podríem comprar tots els lauredians, empreses, botigues i administracions cada any un número de loteria ben, ben nostre.

    Respondre
  • #8 Mai por!
    (06/12/17 15:33)

    D'aquí un parell d'anys serà un milió: 700.000 a compte de Naturlandia i 300.000 a compte del ràfting.

    Respondre
  • #7 intolerable disbauxa!
    (06/12/17 15:20)

    Per casos excepcionals com aquest , el Govern no pot intervenir el Comú? No es pot cesar a un consol que nomès agreuja la situació? Es intolerable aquesta malversació de diners publics!

    Respondre
  • #6 karlitos
    (06/12/17 12:52)

    Sortiria mes beneficiòs plegar de gobernar Sant Julià, fer noves eleccions que seria el mes positiu ....perque de negatiu teniu consellers que dan fastic.

    Respondre
  • #5 Jaumet
    (06/12/17 12:07)

    Sr. Vila en la reunió de poble vostè va dir que no aportarien ni un euro més a Camprabassa. Els hi van fer un préstec i ara els hi condonen. Pot donar les voltes que vulgui però això es una aportació.

    Respondre
  • #4 Santi
    (06/12/17 11:08)

    El comú a pagat amb diners del contribuent, és clar.

    Respondre
  • #3 Doraimon
    (06/12/17 09:52)

    Bon dia, si Naturlandia és una societat amb altres socis privats a part del Comú, com és que el Comú cobreix el deute total amb els nostres impostos ? Els socis privats no haurien de cobrir la seva part ? Si hi haguessin beneficis segur que els cobrarien, no ?

    Respondre
  • #2 Enginyeria comptable.
    (06/12/17 07:45)

    Sr. Vila, Camprabassa va pagant al comú el lloguer anyal dels terrenys de la Rabassa que ocupa Naturlandia? O potser aviat aquest deute es convertirà en accions de Naturlandia? Els 700.000 euros de negatiu tardaran molt a mutar-se en accions del parc?

    Respondre
  • #1 Dolors
    (06/12/17 07:36)

    El retorn asfixiant del préstec dels bancs serà una llosa de cementiri que ens acompanyarà ‎moltes dècades, sinó sempre. I l'epitafi ja es va escriure a l'auditoria corresponent a l'exercici ‎del 2013: “HI HAURÀ PÈRDUES EN ELS RESULTATS ANUALS DELS DIVERSOS EXERCICIS FINS AL ‎‎2038”. ‎

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts