Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
comerç

Andorra Turisme està preocupada pels talls a l'accés des de Catalunya

El gerent de la parapública, Betim Budazku, tem que pugui baixar l’arribada de turistes a causa de més manifestacions a l’N-145
Andorra Turisme va expressar ahir la seva preocupació davant dels possibles talls a la carretera N-145 que dona accés al Principat per protestar contra les actuacions del govern espanyol respecte al procés polític català. Temen que el fet que es puguin convocar sovint i amb poc marge de temps pugui provocar que hi hagi turistes que optin per no venir al Principat davant de la incertesa i la possibilitat de trobar-se amb les vies tallades. “Òb- viament estem preocupats per la situació a Catalunya i pel tema de la frontera”, va dir el gerent d’Andorra Turisme, Betim Budzaku, durant la
  • #8 Arnau
    (04/11/17 21:41)

  • #7 Ciutadà
    (04/11/17 19:41)

    No facilitar tota la informació al seu dia sobre el cas Pujol ens va i està costant un ull de la cara...

    Respondre
  • #6 Cinisme
    (04/11/17 14:51)

    Això! Volem catalans aquí, però aquí s'està a favor del Gobierno que denigra i expolia Catalunya. Tot no es pot tenir

    Respondre
  • #5 Buscat
    (04/11/17 13:36)

    Massa despreci s'ha fet a Catalunya des d'Andorra; i doncs, què ens pensàvem?

    Respondre
  • #4 Malament anem
    (04/11/17 13:27)

    N'hi ha per estar preocupats i no solament turisme,hotels,sky,comerç,recordi tothom que els catalans son els nostres millors clients-ja veurem el que pot pasar amb la campanya de Nadal i Sky a començar.

    Respondre
  • #3 Sinverguenza
    (04/11/17 11:35)

    La culpa la tiene Puigdemont. Como presidente legítimo que soy? De dónde la legimitidad? Quién o quiénes se la otorgaron? La chapuza del "referéndum del 1 de octubre? O las ilegalidades y golpes de estado de los días 6 y 7 de septiembre? Dicho de otro modo: un delicuente "presunto" se presentará de nuevo a las próximas elecciones presumiendo de evidente cobardía y dejar a sus independentistas con todo al aire. Todo un "ejemplar" entre los más grandes sinvergüenzas del mundo.

    Respondre
  • #2 JOSEP CARGOL
    (04/11/17 10:42)

    Andorra el que podia haver fer es callar de moment i no sortir els primers a defensar al Rajoy

    Respondre
  • #1 Andorra/Europa
    (04/11/17 09:08)

    Que té que veure Andorra amb tot aixó ? patètic ! Aquests catalans son RIDÍCULS ! 

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts