Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Ordino

L'aplicació 'Ordino és viu' supera les 500 descàrregues en mig any

S'ha incorporat un nou canal de subscripció per al Centre Esportiu que s'utilitzarà per informar als usuaris de novetats i notícies
El conseller d'Administració, Comunicació, Comerç i Dinamització d'Ordino, Xavier Herver, i el cap de departament de Comunicació i Sistemes d'Informació, Agustí Guimerà, el passat 1 de desembre durant la presentació de l'aplicació.

L'aplicació 'Ordino és viu' supera les 500 descàrregues en mig any

El conseller d'Administració, Comunicació, Comerç i Dinamització d'Ordino, Xavier Herver, i el cap de departament de Comunicació i Sistemes d'Informació, Agustí Guimerà, el passat 1 de desembre durant la presentació de l'aplicació.

Actualitzada 06/06/2017 a les 12:42
Sis mesos després de llençar l’aplicació mòbil ciutadana ‘Ordino és viu’, la conselleria de Comunicació del comú d’Ordino es troba molt satisfeta amb la implantació del nou canal, que ja té 510 descàrregues des que es va posar en marxa el passat 1 de desembre, segons informa el comú en una nota de premsa.

El conseller responsable Xavier Herver considera que l’aplicació ha estat un encert i s’ha posicionat entre els altres canals de comunicació bidireccionals ja existents al comú com poden ser les xarxes socials. “L’aplicació dóna valor afegit amb informació útil dels serveis i avisos que necessiten una comunicació més immediata, com poden ser les inscripcions al casal d’estiu o el tall d’una carretera”, explica Herver.

Segons el comú, la resposta dels ciutadans ha estat molt positiva ja que també utilitza l’aplicació mòbil com una línia directa amb el comú per comunicar les incidències a la via pública. Les incidències recollides fins ara via 'app' han estat 36. Com a novetat, l’aplicació ha incorporat un nou canal de subscripció per al Centre Esportiu d’Ordino (CEO), que la utilitzarà per informar els seus usuaris de les novetats i notícies. Agenda, trànsit i educació són altres canals que es poden activar a l’aplicació ‘Ordino és viu’.

“El nou canal del CEO és una prestació més que va dirigida als gairebé 1.800 socis i la resta d’usuaris que freqüenta diàriament aquest equipament. La voluntat és fer créixer l’aplicació amb millores tecnològiques i que es mantingui viva en el contingut”, ha conclòs Herver, conseller d’Administració, Comunicació, Dinamització i Comerç.
3
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477