Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Escaldes-Engordany

Els 'antiheliport' recullen 400 signatures en quatre dies

Han demanat reunions amb la cònsol, els partits i el ministre Jordi Torres
La plataforma impulsada per una quinzena de veïns d’Engolasters que demanen l’aturada del projecte per construir un heliport al costat de FEDA ja ha recollit 400 signatures. Segons va explicar ahir un dels portaveus de la iniciativa, Alfons Miralles, els activistes estan aconseguint adhesions al ritme d’un centenar al dia des de dissabte passat, quan van començar a recollir firmes a través dels mateixos impulsors i dels diferents comerços d’Escaldes-Engordany on han repartit fulls amb el manifest.
Miralles va afirmar que estan rebent el suport de ciutadans de diferents parròquies i va assegurar que la resposta ha estat més positiva del
  • #9 Monica
    (10/04/17 15:25)

    Encamp va dir..
    Em sembla molt mala informacio jo visc a Escaldes i el tinc a 200 metros de casa meva, de FEDA a Encamp quants Kms.  hi ha?

    Respondre
  • #8 Ciutadà emprenyat
    (05/04/17 16:50)

    Millorar les infraestuctures viaries d'accès al país amb doble carrill seria més efectiu que un heliport on només s'en beneficiarà la casta d'Andorra!!!

    Respondre
  • #7 Es necesario?
    (05/04/17 16:08)

    Un helipuerto en Andorra solo se justifica por motivos de necesidad vital en supuesto de urgencias médicas y para este supuesto ya existe el helipuerto del hospital de Merixell. En ningún caso todos los problemas que supone un helipuerto, ruido, contaminación, peligro, etc. se justifica, bajo ningún concepto, para el traslado ni de turistas adinerados ni de políticos de este país o de los países vecinos ni mucho menos para los propietarios particulares de helicópteros. Por favor, un poco de sentido común.

    Respondre
  • #6 Pako
    (05/04/17 11:52)

    Encamp va dir..
    Home, això de "els d'Escaldes a callar... " crec que tenim molt a dir ja que els vols passen per sobre de les nostres cases.

    Respondre
  • #5 Encamp
    (05/04/17 11:20)

    Els d escaldes a callar que l heliport es a Encamp 

    Respondre
  • #4 Josep
    (05/04/17 10:28)

    Interès nacional va dir..
    Tu creus que aconseguiries 4000 signatures? O ho dius per dir? Jo de tu les començaria a recollir ben aviat. Això sí, explica quin serà el cost, qui l'usuari d'aquest servei (rics i polítics), contaminació, risc d'accidents, ...

    Respondre
  • #3 AJA
    (05/04/17 09:06)

  • #2 Robert
    (05/04/17 08:51)

    Que el facin a naturlandia!!! Allà ningú es queixara i ajudara a la reactivació del parc!!!! Jajjajaja

    Respondre
  • #1 Interès nacional
    (05/04/17 07:43)

    Ara si que prou, eliport ja !      Si em poso a demanar firmes per el contrari segur que en trobo 4.000.

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts