Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Sant Julià de Lòria

El comú busca l'entrada de capital privat en el projecte del ràfting

Ja s’han fet alguns contactes amb empreses i la voluntat de la corporació és no haver d’assumir el total d’inversió previst
El comú de Sant Julià de Lòria ja ha engegat negociacions per tal de trobar inversors privats que vulguin participar en el projecte de creació d’un circuit d’aigües braves per fer ràfting al Valira. Fonts comunals consultades pel Diari van assegurar que ja s’han fet contactes, i malgrat que no van voler avançar noms ni en quin punt es troben les negociacions van afirmar que “és una possibilitat que hi hagi capital privat”. I és que tot i que la corporació va pressupostar 800.000 euros per tirar endavant la proposta –es tracta de la principal inversió per al 2017– la
  • #11 Julia
    (07/03/17 22:19)

    Que no ho finançarem tots els Andorrans quan el deute sigui com el de Naturlandia? I surti Govern al rescat?

    Respondre
  • #10 Valira for sale
    (07/03/17 17:41)

    Sense Banca, sense tabac i aviat sense duanes, Andorra està morta, només li queda vendre els seus rius, les seves muntanyes i les pistes d'esquí al capital estranger.

    Respondre
  • #9 Aigües Fecals
    (07/03/17 17:03)

    D'aigües braves o d'aigues fecals? Perquè el que es veurà quan baixin les canoes és com hotels, hostaleria i domicilis aboquen tot el pobre riu Valira, una fossa sèptica amb totes les lletres i en majúscula.

    Respondre
  • #8 Josep
    (07/03/17 13:53)

    Urgell va dir..
    Urgell, Urgell, prou podies haver seguit, com a mínim, fins al Pont de Fontaneda. Amb el teu permís, ho faig jo: desprès de l'aparcament que esmentes, arribem al gran pont del centre del poble, ocupat per la macro-rotonda i la circulació provinent d'Espanya; segueix un doble edifici d'habitatges amb els corresponents estenedors amb la corresponent roba i les típiques caixes de fusta i altres que no es volen dintre la casa. I ja estem davant d'un espai estel·lar: el cementiri de materials i màquines de la construcció. Segueixen, finalment, uns metres d'una certa presència de natura. Falsa il.lusió: vindrà l'acabament del vial de Sant Julià i tot es mutarà en mur de ciment i circulació viària també a l'altre costat del riu. I el tram final, com la darrera actuació als cabarets, serà d'apoteosi: el cementiri de grues de la construcció que enllaça ja amb el Pont de Fontaneda. Ràfting ideal per a invertir.

    Respondre
  • #7 Yukich
    (07/03/17 11:57)

    a veure si ho enteneu senyores i senyors politics d'Andorra la Vella i Escaldes i Sant Julia: NO VOLEM BARQUES AL VALIRA!

    Respondre
  • #6 prou
    (07/03/17 10:25)

    Aquestes idees per si soles haurien de ser mereixedores de responsabilitat legal. No pot-ser que cada persona investida de certa autoritas i potestas temporal, tingui dret a proposar la primera ocurrencia que li passi pel cap. La legitimitat democrática NO és la cap de Superman.

    Respondre
  • #5 Sandra
    (07/03/17 09:29)

    La gran fortuna serà la no implicació de les parròquies d'Escaldes i d'Andorra la Vella. Només es pot revitalitzar -crec que mínimament- la parròquia si els usuaris del ràfting aparquen els cotxes al centre de Sant Julià. Un cas tìpic de: "Elemental, Querido Watson". Donarà temps, abans de pujar a Naturlandia, per un cafè. Benvingut sigui. I, potser, l'Starbucks a Laurèdia! Un Luxe!

    Respondre
  • #4 Urgell
    (07/03/17 09:06)

    Veurem com els quedarà la cara als possibles inversors privats quan llegeixin el comentari del president del Club Andorrà de Canoa Caiac al Diari d'Andorra de fa pocs dies: ““com a atractiu turístic [el ràfting] no el veig tampoc. Jo m'he ficat al riu i quan ets allà a baix només veus parets. No pots vendre ràfting urbà perquè no veus cap edifici, només els dos murs del costat”. Quan el president del Club parla de no veure edificis, em pregunto: “quins edificis?”. Potser el subconscient l'ha traït i es visualitzava, idealment, a Paris, fent ràfting pel Sena, tot passant pel costat de Notre Dame, de la Tour Eiffel, creuant sota els famosos ponts de la capital... En el ràfting lauredià pel Valira, ja a la sortida, es podrà contemplar el darrere d'un hotel, seguit, sense excepció sempre el darrere, d'un restaurant, de l'edifici administratiu del comú, d'un ministeri no catalogat com edifici històric, d'una gasolinera, d'un supermercat, d'un aparcament de cotxes...

    Respondre
  • #3 Juberri
    (07/03/17 08:54)

    Es la nefasta manera d'actuar de tots els comuns,primer exposen la idea d'algún conseller il.luminat,fan plànols,porten a concurs l'obra,i a la fi quan ja tot está manegat,s'adonen que necessites inversors,Déu meu,es ben veritat que aquests comuns de DA,només serveixen per organitzar "saraus" Manca més serietat 

    Respondre
  • #2 Carla
    (07/03/17 08:24)

    No crec en el cònsol Vila. Una reunió de poble triomfant, d'un optimisme gairebé delirant -5/10/2016- va quedar, en molt poques setmanes, en res del què s'hi va dir i prometre. Va quedar, per ser més precís, en l'anunci del tancament de Naturlandia dos mesos a l'any i dos dies a la setmana, d'una llarga aturada hivernal de la cota 1600, acompanyat tot dels primers acomiadaments. El cònsol major viu en un món aïllat, erràtic, al marge dels seus consellers de comú, portant els dossier principals amb un egoisme preocupant. Només una sòlida llei de responsabilitat política –veritable tractament de xoc- podria moderar-lo i apartar-lo d'una ja inquietant fugida endavant. Que no s'hi arribi tard.

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477