Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Reunió de cònsols

L'ús de l'ADN per identificar les tifes no s'aplicarà fins a final d'any

Els cònsols confien que el mes de maig es pugui convocar el concurs per trobar l’empresa encarregada de fer les analítiques
Les analítiques per tal d’identificar els amos incívics mitjançant l’ADN de les tifes dels gossos no es començaran a utilitzar fins a final d’any o fins a principis del 2018. Així ho van explicar ahir el cònsol major de la Massana, David Baró, i la cònsol major d’Andorra la Vella, Conxita Marsol, que van actuar com a portaveus de la reunió de cònsols que es va celebrar a Pal. Baró va detallar que la comissió que es va crear entre els comuns i el Govern per elaborar el plec de bases que ha de permetre escollir una empresa que gestioni
  • #8 Toni
    (08/02/17 17:10)

    al final ens faran portar els gossos com els cavalls a Sevilla " amb bolquers " jajajajajajjaja.

    Respondre
  • #7 Toni
    (08/02/17 17:06)

    ja que Govern pagarà les colonoscòpies als majors de 50 anys i les mamografies podrien pagar també les analítiques de l'ADN dels gossos. sería tot un detall.

    Respondre
  • #6 i els que no estiguin censats?
    (08/02/17 14:36)

    M'agradaria que m'expliquéssin qui assumirà els costos de les analítiques d'ADN de les tifes dels gossos dels turistes, que, evidentment no estaran censats. Que passarà amb els propietaris que no vulguin fer el cens de l'ADN? no crec que sigui obligatori, i qui ho haurà de pagar? a Catalunya ho paga l'ajuntament, no el propietari, com ens volen vendre. La cosa no és tan fàcil i poder tota aquesta inversió caldria fer-la en càmares de seguretat que enregistressin els carrers més conflictius, prou ho fan als aparcaments, a Vivand etc.

    Respondre
  • #5 Cisco
    (08/02/17 13:21)

    Vaja parida deu meu!!!  I analitzar caques quant costa? No surt mes barato un funcionari donant voltes i controlant?

    Respondre
  • #4 ciutadá
    (08/02/17 13:07)

    Que facin el que calgui per acabar amb aquets incivics.Que els hi facin pagar el cost de tot aixo i una bona sancio.Tenir un gos es una responsabilitat, ja n'estic fart de veure tifes per tot arreu i com els propietaris de gossos de races perillosses els porten de cualsevol manera, sense morrio i a vegades sense lligar amb total impunitat.Com es que aquets gossos estan a l'abast de aquesta gentussa?

    Respondre
  • #3 xavi
    (08/02/17 11:39)

    #1 i #2... los puercos han hablado... si teneis la conciencia tranquila no os molestara dar ADN de vuestros perros... ya se ven algunos de los muchos incivicos, seguro que los animales lo son mas que sus amos.

    Respondre
  • #2 cap adn
    (08/02/17 09:11)

    jo no faré cap ADN

    Respondre
  • #1 Toni
    (08/02/17 07:49)

    Desobediencia civil, que cap propietari transmeti l'ADN del seu gos.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts