Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
La Massana

El nombre de treballadors del 'contact center' creix un 68%

Andorra Telecom també ampliarà les dimensions de les instal·lacions
El contact center internacional Espic, és a dir, el call center d’Andorra Telecom, ubicat a l’edifici Els Arcs de la Massana, ha experimentat un creixement durant el primer any de vida, segons va informar ahir l’empresa. En tot aquest temps s’han incorporat 19 treballadors més a la plantilla, fruit de la consolidació dels usuaris i del suport als serveis d’atenció al client d’una multinacional. Així, l’equip ha passat de 28 efectius el febrer del 2015 a 47 aquest mes, un augment del 68%. En les pròximes setmanes es preveu la incorporació de cinc agents fins arribar a 52 treballadors. A
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477