Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
infraestructures

Govern manté el projecte de fer dos carrils a l'avinguda Francesc Cairat

Torres remarca que encara s’ha de redactar el projecte i que es parlarà amb el comú
El projecte que havia donat a conèixer el Govern de fer dos carrils a l’avinguda Francesc Cairat de Sant Julià de Lòria es manté, malgrat que fa uns dies la majoria comunal s’hi va manifestar en contra. Així ho va explicar el ministre d’Ordenament Territorial, Jordi Torres Falcó, que va assegurar que des del Govern “tenim intenció de fer els dos carrils o, mentrestant, aplicar mesures puntuals per habilitar-los com es va fer pel pont de la Puríssima”. No obstant això, va remarcar que es tracta d’un projecte que encara no s’ha redactat i que la voluntat és tractar-lo de
  • #8 karlitos
    (06/01/17 21:49)

    Lo millor seria que els dos carrils pasassin per NATURLANDIA i la gente que faci una parada abans D´anar a la Illa CARLEMANY´, abans el turistas entravan a Sant Julià , demanavan per el Andorra 2000.......! i que no obliden de deixar alguna merda al forn de la Comella.....FARIAN LA PRIMERA PELA............TOTS CONTENTS.

    Respondre
  • #7 KL
    (06/01/17 20:59)

  • #6 Laurèdia també és Andorra
    (06/01/17 15:19)

    No tan sols porteu anys des de Govern desmembrant Sant Julià de Lòria només per raons personals i polítiques, que ara voleu, acabar amb els quatre comerços que funcionen, i posar en perill la vida dels nostres veïns, especialment nens i padrins per creuar l'autopista de l'Av Francesc Cairat! Si el vell Síndic aixequés el cap no es creuria la irracionalitat amb la que actueu! Ja fa dies que els veïns del Pont de Fontaneda perillen en accedir en cotxe a la Ctra.General 1. Ara, al carrer de la Unió està tot permés: girs a l'esquerra, entorpirment de l'artèria viària... aquesta sí és l'Andorra Cacica de quatre!

    Respondre
  • #5 Jossi
    (06/01/17 12:19)

    Ho trobo molt bé. És suficient

    Respondre
  • #4 Lauredia fins als Coll.........
    (06/01/17 10:56)

    Un tema com aquest no es pot deixar en mans de qualsevol ministre de torn, el poble te la seva a dir, ja esta be de prendre decisions al marge de la ciutadania, entre els uns i els altres han tirat la carreta per el pedrega i els unics perjudicats han estat el ciutadans Lauredians no se de que ens serveis tindre tants polítics Lauredians al Govern, A Sant Júlia estem abandonats a la ma de Deu.

    Respondre
  • #3 Quan passis per Sant Julia... Adeu Robert
    (06/01/17 10:49)

    Robert va dir..
    Aixi podras anar mes rapit a La Seu o a la platja... potser algun dia ja no caldra que tornis a pujar i tinguis la feina "a baix"....pero potser no t'importa andorra

    Respondre
  • #2 Robert
    (06/01/17 09:09)

    Ja es hora!!!!

    Respondre
  • #1 Carbó
    (06/01/17 07:42)

    Ara l'estocada final a Sant Julià.... amb un comú còmplice i inert (aixó si, una mica més actius que l'oposició d'UL)...i Govern amb 16 M€ a la caixa d'Andorra Turisme per fer festivalets i no fer la desviació. Gràcies Reis Mags Carles, Gilbert i Ladis....us recordarem , cada dia, eternament!!!!

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts