Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
encamp

Govern i comú acorden fer realitat l'heliport nacional al llarg del 2017

El ministre Torres va presentar ahir a la majoria i minoria comunal els informes que validen la idoneïtat dels terrenys propers a FEDA
El Govern i el comú han acordat fer realitat el projecte de construcció d’un heliport als terrenys propers a FEDA. El ministre d’Ordenament Territorial, Jordi Tor­res, es va reunir ahir amb els cònsols i consellers de la majoria i la minoria del comú per exposar-los els resultats dels informes tècnics que confirmen la idoneïtat de la parcel·la per acollir la infraestructura. Segons va explicar el ministre en declaracions al Diari, tant la majoria com la minoria reben favorablement la proposta un cop descartades les possibles afectacions que temien que l’heliport provoqués a la futura urbanització de la Cabeca. “No afectarà
  • #10 Víctima
    (18/12/16 02:14)

    David va dir..
    Senyor, potser no ha estat mai al costat d´un helicopter ! no li desitjo viure mai al costat d´un heliport. Tinc malauradament l´experiencia i li puc dir que és insuportable !

    Respondre
  • #9 David
    (17/12/16 21:00)

    Tot el que siguin noves infraestructures modernes instal.lades dins del pais benvingudes siguin, nomes aporten que valor.

    Respondre
  • #8 Josep
    (17/12/16 16:26)

    A Encamp posen tot el dolent, en part es culpa dels que hi vivim que no ens defensem. A Andorra la Vella van muntar una plataforma antiheliport, a Sant Julià ja no van gosar i a la Comella tampoc. Ara només quedem els tontets d'Encamp per a encolomar-lo. Amb el beneplàcit dels nostres polítics de la majoria, de la minoria i el ministre encampadà de torn. Ben trist tot plegat i més tenint en compte que aquest servei l'utilitzaran els quatre rics del país, la resta anirem en cotxe o bus com hem fet sempre.

    Respondre
  • #7 Maria
    (17/12/16 15:45)

    Diu bona acceptació,. De qui? Que demanin als ciutadans si ens sembla bé. A Encamp ens encolomen el que no vol ningú. 1,5 milions d euros llençats i que pagarem tots!

    Respondre
  • #6 encampadà
    (17/12/16 15:19)

    tant la majoria com la minoria del comu? això demostra lo molt que us importa a tots plegats la parroquia, cal recordar a la minoria que cobreu un sou del comú que us les passen totes i ni se us sent .... per fer aquesta oposiciò millor quedeu-vos a casa i renuncieu, es ben trist

    Respondre
  • #5 quina pena
    (17/12/16 15:15)

    idoneitat???? al meu entendre ara  resulta que es el millor lloc ??? 

    Respondre
  • #4 Andorra
    (17/12/16 10:43)

    Entre 120 i 130 decibèls ! amb l´amplificació de les muntanyes, serà bastant molest. No escolteu el que diuen les autoritats que no tenen cap idea ! Vaig estar al costat    d´una pista d´helicopters i creuie-me, tremolaven les finestres ! El soroll era molt fort. És fàcil d´entendre, és un ventilador enorme sense protecció que aixeca un pés bastant important. Dintre d´un helicopter, no pots portar més pés que una motxilleta. Oblida les maletes pesades. Un helicopter de 10 places fa molt soroll i no pot portar gaire més pés que el dels passatgers. Una altra cosa important: Un helicopter és una eina fabulosa vist el poc espai que necessita, però és una eina molt inestable i amb els vents d´altitud que tenim, pot, a moments, ésser bastant perillós i fins i tot molt molest per els passatgers.

    Respondre
  • #3 Josep
    (17/12/16 10:10)

    Encara que estigui a Encamp, aquest heliport molestarà i serà un perill per a Escaldes, especialment pels que viuen a Engolasters i ja no diguem pels treballadors de Feda, hotel del costat de feda, ...

    Respondre
  • #2 Joan
    (17/12/16 09:41)

    Tot el que no volen enlloc, a Encamp.

    Respondre
  • #1 Andorra
    (17/12/16 08:49)

    130 decibels amplificats per les muntanyes no fan soroll. No !! 

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts