Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Ordino

El comú presenta una nova 'app' per comunicar-se amb els ciutadans

La nova eina disposa d'un servei de notificacions perquè els residents estiguin informats de les principals novetats d'Ordino
El conseller d'Administració, Comuniació, Comerç i Dinamització d'Ordino, Xavier Herver, i el cap de departament de Comunicació i Sistemes d'Informació d'Ordino, Agustí Guimerà, durant la presentació de l'app 'Ordino és viu'

El comú presenta una nova 'app' que pretén ser el principal canal de comunicació amb els ciutadans

El conseller d'Administració, Comuniació, Comerç i Dinamització d'Ordino, Xavier Herver, i el cap de departament de Comunicació i Sistemes d'Informació d'Ordino, Agustí Guimerà, durant la presentació de l'app 'Ordino és viu'

J.R
La nova 'app' del Comú d'Ordino 'Ordino és viu'

El comú presenta una nova 'app' per comunicar-se amb els ciutadans

La nova 'app' del Comú d'Ordino 'Ordino és viu'

J.R
Actualitzada 01/12/2016 a les 17:21
Aprofitant el lema 'Ordino és viu', el comú d'Ordino ha presentat avui al matí una nova aplicació per a telèfons mòbils perquè els residents de la parròquia disposin d'una nova eina de comunicació directa amb l'administració. L'objectiu principal de l'aplicació és convertir-se en "el canal de comunicació principal entre la parròquia i els ciutadans", segons ha explicat el conseller d'Administració, Comunicació, Comerç i Dinamització d'Ordino, Xavier Herver.

L'aplicació inclou un gestor d'incidències, per tal que els ciutadans puguin informar de qualsevol incidència relacionada amb el manteniment, neteja o circulació de la parròquia, i a més també disposa d'un servei de geolocalització per ubicar la incidència i un apartat on poder adjuntar una foto del problema a tractar, un servei similar al que ofereixen les aplicacions dels comuns d'Escaldes-Engordany i La Massana. Tot i això, el cap de departament de Comunicació i Sistemes d'Informació d'Ordino, Agustí Guimerà, ha assegurat que "la principal diferència amb les aplicacions de les altres parròquies és que aquesta eina és un generador de continguts i no només un gestor d'incidències". Herver també ha destacat que "les incidències que es realitzin tindran un seguiment fins a tancar-les i un cop tancades s'informarà la persona que l'ha notificat".

Precisament, per desenvolupar la funció de continguts, aquesta nova eina disposa d'un servei de notificacions perquè els residents de la parròquia estiguin informats de les principals novetats que guardin relació amb Ordino. A més, l'aplicació també inclou connexió directa amb el Servei d'Atenció Ciutadana, un servei que segons ha explicat Herver "serà un servei 24 hores al dia i 7 dies a la setmana per manifestar de primera mà les principals inquietuds de la població".

D'altra banda, aquesta nova eina també tindrà enllaços directes amb l'estació de Vallnord Ordino Arcalís i d'altres campanyes del Comú, com ara la treta de neu o el programa de Nadal. Un altre dels aspectes rellevants de la nova aplicació és l'accessibilitat a diferents informacions de la parròquia, com les ofertes de treball del Comú, les ajudes socials, el calendari fiscal parroquial o les inscripcions a l'escola bressol, entre altres.

El cost de l'aplicació ha estat de 3.000 euros per posar-la en funcionament més 3.000 euros de manteniment a l'any, una xifra "força reduïda, ja que es tracta del nostre producte estrella", segons Herver. La nova 'app' ja està disponible per als dispositius d'Android i IOS.
  • #1 Parroquia
    (01/12/16 18:51)

    Em sembla que primer haurieu d'ensenyar al 80% dels Ordinencs,com funciona un mòbil,després el que es  una app,el dispositiu android i una IOS,us esteu cobrint de glòria,no teniu un altra cosa a fer?

    Respondre
1
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477