Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Sant Julià de Lòria

L'oposició creu que les crítiques de Visa revelen una crisi al comú

Joan Albert Farré no entén les paraules del conseller de serveis i afirma que ja es van fer canvis en la trobada de microproductors de vi
El conseller d’Unió Laurediana, Joan Albert Farré, va parlar ahir en relació a les crítiques sobre la fira de microproductors de vi fetes pel conseller de serveis del comú de Sant Julià de Lòria, Joan Visa. Farré, que igual que Visa també és productor de vi, va comentar que “el comú prepara la fira amb molta il·lusió”, i va afirmar que no comprenia l’opinió de Joan Visa. “No entenc les seves paraules. La corporació ja ha fet modificacions en l’esdeveniment. Per començar, les proporcions han variat, i això afecta directament els costos de la fira. Les consideracions del conseller de
  • #28 soc tonto
    (11/11/16 21:56)

    Soc tonto i ho reconec, Vos sou llest i no ho demostreu. No serà que també es com jo Mireu que de tonteries ja en digueu prou, penseu amb seny i no sereu com jo....No feu cas soc tonto. Ah... es per vos Sr.Farre, per si no us havíeu assabentat .

    Respondre
  • #27 canya al mono
    (11/11/16 21:51)

    Sr.Farre cada cop que obriu la boca puja el pa.Veig que desprès de llegir els comentaris sou molt molt estimat a la parròquia. Veig les vostres declaracions poques i mal fetes, sense un raonament lògic. Vos que teniu que defensar casi la meitat de la parròquia i no feu o sabeu fer oposició(serà solament voleu manar). Digueu que a la majoria hi ha una crisis, doncs si això es veritat mireu a casa vostra que esteu dividits, sense control, sense amo i sense rumb....Sr.Farre plegui i marxi cap a casa que per fer-ho malament millor estar-se a casa i calladet

    Respondre
  • #26 El gran Carlemany mon pare
    (11/11/16 18:55)

    S'ha de ser conseqüent: No és pot cultivar tabac i després perseguir i criminalitzar el seu "começ". Amb el vi passa el mateix, no és pot cultivar raïm i fer vi i després "boicotejar" una fira. "D'això se'n diu fer política de poble".

    Respondre
  • #25 Susana
    (11/11/16 18:10)

    Sr Farré:la democràcia i el bon govern d´una Parròquia demana una majoria i una oposició.Fa molt be en fer una oposició moderada i senyali la desunió de la majoria.

    Respondre
  • #24 Watt
    (11/11/16 16:59)

    i per que, pels mateixos arguments, la Mutua no participa a la fira del vehicle sostenible, Sr President????....lamentable!!!!!

    Respondre
  • #23 Quin nivell
    (11/11/16 16:16)

    Està vist que aquest sr. està fent tots els records ( de errors ) amb les seves actuacions, candidat ( va perdre el seu partit desprès de 20 anys ) executiva liberal, oposició al Comú...UL i Liberals amb aquesta gent ho tenen clar per el futur..

    Respondre
  • #22 justinia
    (11/11/16 15:32)

    Nen de cal Sabaté no et deixis impressionar per aquests comentaris d´envejuts i emprenyats. Tu continua fent la teva tasca d´oposició constructiva i educada.

    Respondre
  • #21 Mal ambient
    (11/11/16 14:41)

    I al teu partit quin ambient hi ha? Abans de pensar que hi pot passar a casa del veí esbrina que passa a casa teva. 

    Respondre
  • #20 Els comptes clars
    (11/11/16 14:38)

    Ja que vostè no ho demana Sr.Farré jo com a ciutadà vull els comptes clars d''aquesta fira. 

    Respondre
  • #19 Plegui, Sr. Farré!!
    (11/11/16 11:41)

    Que no passi als UL/pintat com al Sr. Martí amb el Sr. Alcobé. Cada vegada que obre la boca, la situació del Sr. Farré esdevé una mica més insostenible. Per a la seva tranquil·litat personal i pel seu futur polític, convé ja que el Sr. Farré anunciï que deixa el comú per motius personals, que és la fórmula més neutra.

    Respondre
Veure’n més
28
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts