Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
No us molesteu, conec la sortida. va dir..
Efectivament!!
I els seus dogmes la nova imposada religió.
No us molesteu, conec la sortida. va dir..
Reemplaci "ciència" per "religions" i s'adonarà que les últimes precedeixen de molt la primera en aquest intent de controlar la humanitat.
Potser hauria de continuar buscant la sortida...
Més que preocupar-nos de terraplanistes, ens hauríem de preocupar de reptilians i els seus servils i adeptes.
RespondreLa Ciència és una activitat humana subjecta als grups de poder, per desgràcia no per a un desenvolupament humanista, sinó per a un control totalitari de la humanitat.
Respondre
amic del terraplanisme va dir..
Doncs, seguint la mateixa lògica, hi ha "capitalisme" i "socialisme" però els seguidors d'aquestes "idees" no son "capitalistes" i "socialistes". Claríssim.
estevet va dir..
Cal diferenciar la idea dels seguidors.
I si, la idea, com tantes altres, existeix.
Però és un pur instrument per mostrar la feblesa de les nostres creences científiques, (ja polítiques).
No hi ha terraplanistes, (o són residuals), però si hi ha terraplanisme.
Abans teniem terraplanistes i ara tenim als falsos ecologistes
Respondre
amic del terraplanisme va dir..
"Amic del terraplanisme" negant l'existència dels terraplanistes... ufff!
Agafar les mateixes evidències i donar-les explicacions, conseqüències i solucions diferents.
Esfericitat o bidimensionalitat. Mateixes bases, dues teories.
Una és falsa, però cal demostrar-ho amb més arguments que el “tothom ho sap, és incultes el contrari”, o acabarem acceptant les deduccions d'uns quants que s'eleven a categoria de veritat indiscutible.
A tall d'exemple, a l'article mateix llegim una d'aquestes veritats irrefutables: Trump enganya. I els seus seguidors són, per incultes, feliços de ser enganyats.
Terraplanistes?
No n'hi ha.
És un joc, pura demostració pràctica de com jugar amb les veritats.
D'unes mateixes evidències, pots interpretar diferents explicacions, i d'aquests resultats oferir diferents solucions.
L'agenda 2020-30 és terraplanista?
..i els seus detractors?
La representació d'Andorra és una de les funcions més importants que el vam reconèixer en votar majoritàriament la nostra Constitució.
RespondreNo en pot fer menys ni més.
El nul fonament dels comentaris anteriors, mostren que no hi ha base sòlida per atacar una de les nostres institucions més preuades.