Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Futur va dir..
Que pesats els de Concordia amb el turisme massiu i els "parcs d'atraccions"; Andorra sempre ha estat (o almenys des dels 60), un país turístic on milers primer, milions després, de turistes han vingut a comprar i esquiar. Que vulgueu acabar amb això és molt legítim, però sapiguem primer d'on venim i acceptem-ho: no estem pitjor a nivell turístic ara que als 60 on l'espectacle eren els toros.
No entenc com deixen parlar a algú amb tant de seny.
Respondre
Andorra. va dir..
Andorra no s íntegrara en la UE serà absorvida i desapareixerà com a tal si mai el poble es torna boig i vota a favor d un acord absolutament nefast i demolidor per Andorra. Cal accesos evidentment i cal també molta mes autoestima per part dels nostres governants i parar de vendre's el país o hipotecar lo. Si fa falta reduir el nostre standing de vida doncs toca fer ho . Millor això que viure sotmesos i dins la inseguretat en tots els àmbits
Del que es tracta és de decidir quin tipus de país vol ser Andorra : un de supeditat completament al turisme massiu, o un amb estructures modernes, diversificat i capaç de gestionar bé els reptes del futur.
Aquesta és la veritable tria.
Teníem un país quasi perfecte, i una colla de venuts, traïdors i col·laboracionistes ho han engegat tot a fer punyetes en benefici seu.
Respondre
Andorra ha de mantenir la seva especificat, tan si s'integra a la UE com si decideix no fer-ho.
El que no pot fer en cap cas és conformar-se amb el tòpic de ser un país simplement turístic.
Aquesta dependència absoluta no funcionarà en cap dels dos contextes.
Pesats va dir..Que pesats els de Concordia amb el turisme massiu i els "parcs d'atraccions"; Andorra sempre ha estat (o almenys des dels 60), un país turístic on milers primer, milions després, de turistes han vingut a comprar i esquiar. Que vulgueu acabar amb això és molt legítim, però sapiguem primer d'on venim i acceptem-ho: no estem pitjor a nivell turístic ara que als 60 on l'espectacle eren els toros.
RespondreRecuperem la plaça toros a Escaldes!