Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


Campanya va dir..
Magnífica exposició de prejudicis i apriorismes.

Ja fa masses dies que dura la campanya anti Lycée i anti França en generalque , per part d'alguns ( tots de baix) que voldrien Andorra fos espanyola.
El periodistet aquest en forma part.
Una colla d'ignorants, que si, aquests haurien d'anar frontera avall, perquè ni saben, ni, sobretot, volen saber el què és Andorra.

pirata va dir..
Totalment d'acord amb vostè.

Lleialtat amb França
Respondre
Depen delcognom del pare...
Aqui encara et diuen aixo de "no saps qui soc jo,soc de cal...,una trucada i et foto frontera avall) si em queixo jo ,no em foten ni cas,tot depen de qui coneixes
Sr. Dalleres, m'agradaria saber quin es l'ultim cop que ha tingut un fill escolaritzat al Conte de Foix. Actualment es un escandol una minoria de professors, francesos, que tenen una afiliació sindical i que son intocables...ja no es lo que era...i el professors no saben la sort que tenen...
Respondre