Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Si tant defensem el patrimoni cultural, perquè s'ha caigut el campanar de Sant Vicenç d'Enclar....? per la pluja com diuen els mitjans oficials que protegeixen l'incompetència supina del departament de Patrimoni Cultural?
RespondreCuidar i preservar el romànic, per no tenir-lo que reconstruir. Això és el que s'ha de fer.
Respondre
Ciutadà andorrà va dir..
Com és un exemple clar Naturlandia, oi?
Joan va dir..
El Telefèric al Carroi és d'interès nacional. Igual que ho és el Funicamp i els diversos telecabines que hi ha al país. Tothom posa el crit al cel amb el Carroi però un cop estigui fet i funcionant ja veuràs que a molta gent li semblarà bé.
Fer el teleferic al pic de Carroi és defensar el patrimoni natural? El patrimoni natural és part del patrimoni cultural que defenses en el teu escrit
RespondreAixò no hagués tingut que passar mai, una de les funcions dels polítics es prevenir per tal de no tenir que arreglar desprès desastres com aquests que paguem amb fons públics.
RespondreSi, sobretot tindre el maxim interés en preservar el nostre Patrimoni cultural, essencia del nostre país....
Respondre
Pur i genuí maquillatge polític perquè si de veritat el patrimoni s'hagués cuidat no estaria parlant de reconstruir potser una de les església més vella de país. Quan la confiança es perd a pes i contundentment: no torna.
Respondre