Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


Jo si votaré, i votaré al únic candidat que crec amb ell, crec amb la seva joventut, el seu tarannà , la feina feta al govern i la que te que fer encara. Que tindrem més transparència i pedagogia de que volem a Europa, de quins passos son els adequats, de la no separació co-principat-avortament, de la no lliure circulació de persones per un país com el nostre , de quins pactes es fan pos-electorals i el perquè el quan i el com . Jo si votaré perquè encara que els meus m'han decebut espero que aquesta vegada ell no ho farà, em porta il·lusió i prosperitat., i encara que tenim punts en comú i punts que ens allunyen, us entenc al dir “jo no votaré “ Reconec que heu lluitar molt i ara alguns han tirat pel camí més fàcil i us trobeu traïts. Us entenc. Repenseu el no anar a votar, cal anar-hi i votar...
Respondre
Totalment d'acord! És el meu mateix pensament! Estem en un punt crític i una cosa és adaptar-nos i l'altra suïcidar-se con a Estat.
Respondre
Que be ! Perquè barrejar pomes amb cireres és bastant complicat d'entendre!
Respondre
Jo tampoc votare a qui es responsable d'un servei públic i no resol els problemes que ell mateix provoca, no contesta als escrits i a sobre se'n a Prada de Conflent en 2011 a dir mentides.
Respondre