x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
Restauració

L'històric hotel d'Os de Civís es posa a la venda

La sortida a mercat ha estat per 14 milions d'euros
L'hotel Os de Civis

L'hotel Os de Civis

L'hotel Os de Civís

Hotel Os de Civis
Actualitzada 07/02/2024 a les 11:58
L'emblemàtic hotel Os de Civís & SPA es troba a la venda a una immobiliària andorrana. El recinte el qual es troba a 15 quilòmetres del Principat i es situa en ple Parc Natural de l'Alt Urgell ha sortit a mercat per un preu de 14 milions d'euros. Una de les principals característiques del complex és que la forma més fàcil d'accedir a la població és a través d'una carretera que s'inicia al centre d'Andorra i la qual cosa ha comportat que sigui un local de restauració de referència pels residents del país.
Etiquetes
  • #9 Lectora habitual
    (07/02/24 22:33)

    És un espai únic amb vista de postal i un servei encantador. No em deceb mai. Ha de ser molt dur pujar i donar continuïtat a un negoci familiar com aquest. Els propietaris tenen molt mèrit per tant esforç continuat en el temps. L'hostaleria és un ofici sacrificat, entenc perfectament que arribi un dia on tens ganes de descansar i gaudir dels fruits ben merescuts del teu treball. Molta sort, espero que el vengueu com desitjeu i que el relleu estigui a l'alçada.

    Respondre
  • #8 RS
    (07/02/24 18:33)

    Habiam a mans de qui va a parar ????? será Andorra?? jaaaa

    Respondre
  • #7 didiesc
    (07/02/24 18:05)

    Hi vaig sovint a dinar en caps de setmana. Esperem que la venda no afecti al bon servei de cuina que s'hi ha donat sempre.

    Respondre
  • #6 han d'ompir bonic el titular
    (07/02/24 16:49)

    Home va dir..
    Home: Recorda que han d'omplir el titular de bonic.... més quan fan publicitat gratuïta.

    Respondre
  • #5 Home
    (07/02/24 14:46)

    Tant com històric.... Es considera quelcom històric quelco. Que sobrepassa 100 anys , i aquest hotel en deu tenir uns 40 O 50

    Respondre
  • #4 Sotheby's Andorra Agencia Inmobiliaria
    (07/02/24 14:14)

    Quantes habitacions té perquè desde l'agència s'informa que en té 60 però a la web de l'hotel només 48 ???? i piscina ........

    Respondre
  • #3 Del poble
    (07/02/24 13:37)

    Bon negoci però una mica car

    Respondre
  • #2 Contrabandista
    (07/02/24 13:13)

    Aquest hotel porta anys en venda, nomès que ara ha baixat a 14M abans estava a 16.

    Respondre
  • #1 Ideal pels que viatgen amb els seus gossos i gosses
    (07/02/24 13:05)

    Un hotel "ideal" pels que viatgen amb gossos, grans i petits. Mascotes que s'admeten.

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts