x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
Escaldes

Demòcrates farà jardins verticals per fer una parròquia "més verda"

Gerard Queró destaca que calen accions comunals per lluitar contra el canvi climàtic
Anna Garcia amb part dels candidats de la llista demòcrata a Escaldes

Anna Garcia amb part dels candidats de la llista demòcrata a Escaldes

Anna Garcia amb part dels candidats de la llista demòcrata a Escaldes

DA
Actualitzada 08/12/2023 a les 18:27
Els demòcrates escaldencs han destacat avui la importància de l'acció climàtica en les propostes del programa i han explicat que s'han d'incloure en les polítiques comunals per lluitar contra el canvi climàtic, segons ha assenyalat Gerard Queró, número 12 de la llista. El candidat ha assegurat que els propers quatre anys "donarem exemple i prendrem mesures" per la responsabilitat que tenen les administracions públiques i ha anunciat que aposten per "posar més verd als carrers, avingudes i espais públics de la parròquia, per exemple, a través de la creació de jardins verticals". Queró ha indicat que es tracta d'una mesura que apliquen a moltes ciutats europees per "revertir l'efecte de l'asfalt i del paviment", segons expliquen en un comunicat.

Demòcrates ha destacat també que reforçaran el transport públic comunal gratuït, per reduir el nombre de cotxes al carrer i la pol·lució amb l'objectiu d'aconseguir "una parròquia més verda i més agradable". 
Etiquetes
  • #10 Escaldenca
    (10/12/23 13:30)

    Després de carregar-se tots els espais verds ara parlem de jardins verticals... Gràcies DA per les torres i la mort dels espais verds....

    Respondre
  • #9 Jaume
    (09/12/23 00:00)

    Tornar a fer entrar la natura dins d'Escaldes Engordany em sembla bona idea.
    Tornar a posar arbres, verds, tot el any i no només al estiu, es necessari.
    Geotèrmia, menys ciment, energies renovables, respectuoses amb el entorn, aquest es el futur, hi hem de creure, i si posant jardins verticals a més a més ajuda a integrar la nostra empremta, humana, desmesurada, amb la natura pues ENDAVANT. 

    Respondre
  • #8 Andorrana
    (08/12/23 23:17)

    Vols lluitar contra el canvi climatic?! Començar per lluitar contra el defit energetic. (Tot edifici/casa que tingui energía geotérmica per norma), tot gymnas al aire lliure que generi electricitat AMB l'exercici que faci la gent,...Hi han moltes propostes. A nivel verd, deixeu de construir i arregleu els Carrer de les montanyes donen pena. Jo si men vaig a Andorra i vull pujar al rec de l'obac al nivel de l'andorra 2000. Una caca el cami de pedra.

    Respondre
  • #7 Aisha
    (08/12/23 22:51)

    Ara penseu en una parròquia verda? Després de lo de les torres...no us crec!

    Respondre
  • #6 Jociutadana
    (08/12/23 19:21)

    Espais per viure, no per fer-vos fotos va dir..
    Ombra a l'estiu? ja fan prou les torres. Què és deixin de jardins verticals que encara faran lianes perquè pensem que estem a una jungla (hi estem però d'asfalt per culpa de ells).

    Respondre
  • #5 Ira
    (08/12/23 19:11)

    Si... formeu un equip vertical i global... alguns de vosaltres hi sou per omplir la llista? Perquè sinó, no s'entén...

    Respondre
  • #4 Espais per viure, no per fer-vos fotos
    (08/12/23 18:14)

    Millorar les voreres, que puguem caminar sense relliscar en les mil i una clavegueres,fanals,senyals,bancs,escombraries, tot al mig sense cap ordre, arbres de veritat que facin ombra al estiu i no jardins verticals lletjos i secs

    Respondre
  • #3 Begoña
    (08/12/23 18:12)

    Han tret els arbres de tot arreu i ara parlan de fer jardins verticals . Q poca credibilitat 

    Respondre
  • #2 lol
    (08/12/23 17:51)

  • #1 Freud, aquell pervertit
    (08/12/23 17:30)

    Quina mania tenen els demòcrates a Escaldes amb lo vertical… tot molt fàlic i molt freudià. 

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts