x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
Educació

L'equip del Sant Ermengol rep una insígnia al mundial de robòtica

Els andorrans han quedat 152ns en la categoria 'Skills'
Els alumnes de Sant Ermengol al Mundial de robòtica

Els alumnes de Sant Ermengol al Mundial de robòtica

Els alumnes de Sant Ermengol al Mundial de robòtica

Els alumnes de Sant Ermengol al Mundial de robòtica

Els alumnes de Sant Ermengol al Mundial de robòtica

Els alumnes de Sant Ermengol al Mundial de robòtica

Actualitzada 28/04/2023 a les 14:23
L'equip VIIInfinitum, format per set alumnes de primer de batxillerat del col·legi Sant Ermengol i de la Loopa aula tecnològica, han participat en el Mundial de robòtica, celebrat a Dallas, Texas aquesta setmana. Els representants d'Andorra en la competició han quedat 152ns en la qualificació 'Skills', del que es tracta del seu robot sol. D'altra banda, en la competició compresa entre un aliat i dos enemics, els andorrans han guanyat 2 combats i n'han perdut 8, fet que els ha posicionat 69ns de la seva divisió. Els guanyadors de l'edició d'enguany han sigut tres equips nord-americans.

Un dels fets rellevants a destacar és que l'equip de la capital ha obtingut una insígnia 'girl powered', ja que ha sigut un dels pocs equips on hi han participat més de la meitat de noies.
Etiquetes
  • #18 Samir
    (29/04/23 05:07)

    electronic va dir..
    Primer, abans de dir alguna cosa et podries informar. Si vols, l'any que ve et classifiques i vas tu als mundials, ja ens diras com t'ha anat noi!

    Respondre
  • #17 Jociutadana
    (28/04/23 19:21)

    Molt bé jovent, sou uns cracks. Felicitats!! ;)

    Respondre
  • #16 Joan
    (28/04/23 18:07)

    SOU MOLT GRANS!!!!! HEU FET HISTÒRIA AL PAÍS!!!!!
    GRAN COL.LEGI I GRAN DIRECCIÓ!!!!
    FELICITATS!!!!

    Respondre
  • #15 Albert
    (28/04/23 16:57)

    Enhorabona a l'equip de robòtica, són uns CAMPIONS, uns cracks! Enhorabona a l'escola, a la directora i als professors. Han ajudat des des l'inici i sempre motivant-nos pels nostres somnis. GRÀCIES SANT ERMENGOL :)

    Respondre
  • #14 Enhorabona
    (28/04/23 16:20)

    Gran equip i gran escola que els ha donat suport sempre, en aquest i en altres projectes. Enhorabona i gràcies per portar el nom d'Andorra a un campionat mundial de robòtica. 

    Respondre
  • #13 Robot
    (28/04/23 16:13)

    Enhorabona nois i noies. Bravo a tots els que us han donat suport i gràcies per fer veure que tenim una joventut amb uns magnifics valors. 

    Respondre
  • #12 Ingrid
    (28/04/23 15:57)

    BONA NOTICIA DIARI D'ANDORRA! APOSTANT PEL JOVENT DEL PAÍS!

    Respondre
  • #11 Dani
    (28/04/23 15:56)

    Pere va dir..
    Que fàcil és difondre MENTIDES cap al col·legi i la direcció. Pura enveja! És un gran col·legi i excel·lent directora que sempre ajuda a les famílies, alumnes i professors. Enhorabona als alumnes que han lluitat, treballat i han posat el país al món. Força equip del Sant Ermengol

    Respondre
  • #10 L
    (28/04/23 15:31)

    Encara que haguéssin quedat els 450ns!! És una molt bona oportunitat de que el món conegui Andorra. Està clar que aquest grupet han deixat Andorra ben alt, tan sols per arribar al mundial de Dallas. Són uns craks!! Amunt equip!!

    Respondre
  • #9 M
    (28/04/23 14:54)

    Bravo nois i noies per la gran feina que heu fet. El món necessita més gent com vosaltres. Han rebut suport i ajuda de molta gent.
    Pd. Als amargats: pastilleta de color blau ;-)

    Respondre
Veure’n més
18
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts