PS SDP+ aposta per promoure l'esport de base com un factor de cohesió social i dinamització econòmica, segons ha assenyalat avui Marc Ferré, segon suplent de la territorial de Sant Julià, una parròquia que ha destacat volen convertir "en un dels referents esportius del país". Ferré ha recordat "tot el que aportava el malauradament desaparegut Club Esportiu Sant Julià, referent del futbol sala amb equips a totes les categories de base" i ha assegurat que era "un pol generador de sentiment de pertinença per a molts joves lauredians" i per això es va perdre "un eix de cohesió social a la nostra parròquia".
Marc Ferré ha demanat campanyes publicitàries d'Andorra Turisme que vinculin turisme i esport "i Sant Julià ha de ser-hi present".
Obrir Ràdio Andorra
La candidatura PS+Agrupament Encampadà reclama obrir les portes de Ràdio Andorra a la població i turistes, així com recuperar el projecte d'ampliació del Museu Nacional de l'Automòbil. La primera suplent de la llista, Maria Alaminos, considera que "és gairebé un pecat cultural" que Ràdio Andorra no tingui una explotació turística, segons indiquen en nota de premsa. Tanmateix, afirma que el museu de l'automòbil "ha quedat petit per a la seva mostra". Així, proposen recuperar l'antic projecte d'ampliació i buscar-li un nou emplaçament a la parròquia per tal de "posar-lo al centre del turisme encampadà i sentir-nos orgullosos de la mostra que tenim".
La pista no compleix amb els requisits mínims per segons quins esports. No parlem solament de futsal sinó també de bàsquet, handbol i altres, o els nostres fills han d'anar a unes altres parròquies per practicar altres modalitats esportives?
RespondreTots paguem foc i lloc.
Demaneu al Sr. Oscar Balcells (director de lauesport) o a la Sra. Anna Majoral (aquest és un altre tema que mereix un capítol a part) perquè equips de categoria de fora de les nostres fronteres no venen a fer un stage de pretemporada com si és el cas d'Encamp.
Hem de ser realistes. Mantenir un club té molts costos (val més invertir en el lav).
Ara toca practicar pàdel (podeu veure com el zipi i zape cobren vida i practiquen esport) per amortitzar el seu cost (???)
Parlem sempre de Naturland i el seu dèficit. Pregunteu al comú quin dèficit te lauesport anualment i no serà pel que cobren els seus empleats.
Gràcies UL per fer una parròquia esportiva!
Som Vila Europea de l'Esport 2023!
Què han fet de nou? Sortir al diari Sport? (que ens aporta?)
Ja fa anys que tenim trial (amb força soroll i molèsties pels habitants de SJL) i la purito (no molesten perquè marxen i no tornen a la parròquia).