Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Cues al carrer del Prat Gran de vehicles per pujar pel carrer Santa Anna aquesta tarda
Fernando GalindoVehicles circulant ahir la nit a la part alta d'Escaldes
Fernando GalindoVehicles accedint ahir de pujada al carrer Santa Anna.
Fernando GalindoUna vergonya aquest pais fot pena els mandataris de risa, tot un desastre fet amb el cul,
RespondreUna altra pífia de la Gili i com algú diu els urbanos desapareguts com sempre. Són els enxufats. Ja sabem perquè la van votar.
Respondre
Jociutadana va dir..
El càrrega descàrrega es pot gestionar anul·lant un tros de vorera, ben senyalitzat, entre dos pasos de zebra en una zona sense portes d'edificis, com ara a l'esglesia de St. Pere Màrtir. Amb l'ajuda dels urbanos en els càrrega-descàrrega per coordinar-ho a les hores de màxima afluència. No invento res, aixó es fa en molts indrets. El problema és que han volgut acontentar a la Thissen i demés comodons que aparquen a la zona. Per aquests quatre gats, perjudiquen a milers. Bé, així és com ho veig, i puc estar equivocat, s'accepten propostes que ho millorin, i que puguin inspirar als tècnics responsables del caos.
Proposta va dir..
Més que les 10 places d'aparcament veig el problema en el càrrega/descàrrega, no? Potser els camions ho tenen molt dificil.
Jociutadana va dir..
Mai fan circulació
toni va dir..
Més aviat es tractar de criticar el què no està ben fet, i, no sé com anira avui, però ahir era de cert caos, i d'urbans en mancaven, són importants.
Agents de circulació d'Escaldes desapareguts va dir..
Com si fos culpa d'ells tot el merder que han muntat, amb el canvi de circulació ja no donen per més, recordeu que son humans, a queixar-se als de mobilitat del Comú, que per variar l'han pifiat!!
Cal optimitzar el patiment de la població durant aquesta fase d'obres per tenir una futura millora en forma del nou aparcament. El transit de baixada d'Encamp direcció al centre d'Escaldes i ALV, és pel cap baix de l'ordre d'alguns milers de vehicles al dia. El temps i la paciència que se'ls fa perdre, així com el sobreconsum de carburant, a l'obligar-los a donar la volta per De Gaulle i Les Escoles, uns 3 minuts si no es formen cues, i 15 minuts, no compensa al petit sacrifici de places d'aparcament reservades a Carlemany, per voler acontentar a tothom (no és possible). Podent aquests anar a aparcar a La Creu Blanca o a l'aparcament de Les Escoles, les 10 places lliures hi son de sobra habitualment, i caminar fa salut. Anul·lades aquestes places d'aparcament, es torna a la situació anterior amb guany de qualitat de vida mitjà dels usuaris de transit i aparcament. El petit perjudici pels que aparquen a la zona durant les obres, s'els revertirà a futur amb millora en aparcament.
Respondre
Agents de circulació d'Escaldes desapareguts va dir..
Estant ballant el baby shark o preparant una nova coreografia...
Un aparcament que val mes de 6 milions d'euros
Respondre