x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
Tribunals

Corts jutja l'estafa de l'agència de viatges Kenzamon

Les víctimes eren residents llatinoamericans que volien viatjar al seu país
Corts jutja una disputa de parella.

Corts jutja una disputa de parella.

Corts jutj l'estafa que l'agència Kenzamon hauria protagonitzat el 2012 i 2013

Fernando Galindo
Actualitzada 17/01/2023 a les 12:38
El Tribunal de Corts jutja avui l'estafa que l'agència de viatges Kenzamon hauria protagonitzat els anys 2012 i 2013 i que hauria afectat una trentena de persones. La fiscalia acusa la responsable del negoci, Sònia Sam d'un delicte major d'estafa qualificada i té previst demanar l'abonament del perjudici causat als seus clients. Sam fa temps que va marxar a França i no hi va deixar béns a Andorra. En cas de condemna, el Tribunal ha apuntat que emetria una ordre internacional i demanaria la seva extradició.
 
Les víctimes, residents llatinoamericans que volien viatjar al seu país per visitar les famílies, compraven els bitllets en efectiu a l'agència, que tenia fama d'oferir bons preus. Sam cobrava els diners, però no comprava els bitllets. O només abonava el d'anada i els deixava tirats a l'altra punta del món.
 
La mala fama precedia a Sam i de fet, el col·lectiu de les agències de viatges mai la va acceptar. Al contrari, havia mantingut divergències notables amb alguns dels associats.
Etiquetes
  • #5 xavi coma
    (17/01/23 17:54)

    No vaig presentar cap reclamacio perque es perdre el temps i els diners cuand caus en mans de la justicia.La prova la teniu aqui, deu anys despres,i ara en parlen..A Andorra tens surts sempre be, si ets el dolent de la peli.

    Respondre
  • #4 xavier coma
    (17/01/23 17:51)

    A mi personalment em va estafar un viatge a Myanmar, i em vaig trovar in situ amb un problema brutal, ja que Myanmar es un pais comuniste i super corrupte,aon no pots pagar amb visa,no podies entrar legalment ni amb dolars ni euros, i si tens que fer una transferencia a una agencia local te que ser a un compte de xina.Tot pagat a Andorra i res pagat a Myanmar (antic Birmania). Encara la maleeixo ara (per cert a Myanmar el prefixe 376 per a ells,i en aquell moment,no existia i no es podia trucar a Andorra)

    Respondre
  • #3 Al Capone
    (17/01/23 16:30)

  • #2 Pau sense vot
    (17/01/23 15:34)

    Han esperado que prescriba el delito?

    Respondre
  • #1 Tindràn de treure la pols al dossier primer, No?
    (17/01/23 12:32)

    Encara està això pendent de jutjar? Si això és des epoca de la Nefertiti,mare meva

    Respondre
5
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2023 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts