x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
transport públic

Les empreses confien en un acord per no haver d'arribar a la Batllia

Coopalsa i Autocars Nadal veuen més a prop una entesa a la comissió tècnica
L'abonament de 30 euros fa un any que funciona.

L'abonament de 30 euros fa un any que funciona.

L'abonament de 30 euros fa un any que funciona.

Fernando Galindo
Actualitzada 11/08/2022 a les 12:00
Les empreses del transport públic, Coopalsa i Autocars Nadal, confien que encara puguin arribar a una entesa amb el Govern sobre les compensacions per l’abonament de 30 euros, que gairebé fa un any que es va posar en funcionament. I això malgrat que el ministre de Presidència, Economia i Empresa, Jordi Gallardo, les convidava dimarts a anar a la Batllia per resoldre la qüestió, afirmant que el Govern ha utilitzat tot el “marge” que li permet la llei per negociar. El director d'Autocars Nadal, Bartumeu Gabriel, va manifestar ahir que “el que volem és tancar el tema al més aviat possible perquè no podem estar així”. En aquest sentit, va indicar que els membres de la comissió tècnica, en la qual són representades les tres parts, estan “en una línia més pròxima” i “han fet un pas endavant”, tot i que encara falta posar la proposta per escrit. “El que volem és arreglar les coses perquè no podem estar negociant cada vegada que es canviï el preu del bitllet”, va afegir Gabriel. El gerent de Coopalsa, Gabriel Dallerès, es va pronunciar en la mateixa línia, i va explicar que “s’espera que els experts acabin una proposta acceptable per a totes les parts”. “No serà la proposta de ningú en concret i ningú estarà content, però serà el que sigui possible i el menys dolent per a tothom”, va assenyalar Dallerès, que es va mostrar segur “que l’opció judicial no és la bona”. Tot i així, el gerent de Coopalsa va insistir que la posició inicial del Govern era “inviable” i que si s’arriba finalment a una entesa “el problema tarifari estaria resolt”.
Etiquetes
  • #4 Alex
    (11/08/22 11:48)

  • #3 Qui no té vergonya ets tu
    (11/08/22 10:36)

    Vergonya va dir..
    Qui no té vergonya potser ets tu. Ja veuries què passaria si vinguessin empreses de fora... no aguantarien ni una quarta part del que aguanten les companyies d'aquí. Agafarien els trastos i... cap a casa! Sense importar-los si a tu et deixen sense servei, o deixen a no sé quantes famílies sense feina. Total, al ser de fora... no tenen res a perdre. Et podries preguntar que, quan són varies les empreses de transport que tenen problemes amb el Govern, potser qui no fa les coses bé és el Govern, no? T'hauries de plantejar que quan les empreses de transport es presenten a un concurs públic és sota unes condicions que cal respectar, no? si a mig contracte, el Govern canvia les regles de joc potser haurà de compensar les pèrdues que genera no? estem parlant d'un servei públic. Ja sabem que la majoria de serveis públics són deficitaris, però generen un bé a la societat. Però sobretot, que qui ofereix el servei no perdi diners, que ningú treballa gratis... o tu potser si????

    Respondre
  • #2 Vergonya
    (11/08/22 07:42)

    Tant de bo entrin companyies forasteres i us desterrin. Sou uns aprofitats i mai teniu prou. No us dona vergonya??

    Respondre
  • #1 Jociutadana
    (11/08/22 07:37)

    Això no es xantatge?? 

    Respondre
4
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2022 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts