Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
El Govern i les companyies no han arribat a cap acord per les compensacions.
Fernando Galindo
Melon va dir..
Aquestes companyies reclamen diners a Govern des de molt abans del "canvi" de tarifes. També cal demanar-se qui va pagar els autobusos de la línea Express i qui se'ls ha quedat... Només fan que plorar quan no els hi surten els números! Si jo faig una oferta per sobre de les meves possibilitats i després no tinc beneficis EM FOTO (i no vaig a plorar a Govern que em donin diners, quan a sobre fa temps que xupen del bote)
Atemorit va dir..
Govern va fer un concurs públic per les linees d'autobus, es varen unir aquestes dues empreses, van presentar el seu presupost que en el seu moment, es va aprobar. Ara reclamen més diners, quant ademés per la pandémia s'els hi va donar, que jo recordi dos ajuts ben forts. Si tú participes a un concurs, presentes el teu presupost, es suposa que has fer tú els números, ara que no demanin més. Ademés amb el bus gratüit per cada usuari que agafi un día l'autobús, cobren 30 euros, que més volen? Nacionalitzar, no ho sé, però jo els hi donaría una bona patada al cul i nou concurs de linea nacional d'autobús i s'acabat el cuento!!
Melon va dir..
Totalment, d'acord. S'ha de compensar a les companyies pel trencament contractual signat, però a mig i llarg termini l'operació seria beneficiosa per a l'Estat. És una pràctica estesa en el nostre entorn que no ens ha d'atemorir, perquè jurídicament no estàs creant indefensió ni cap greuge.
Si és nacionalitza, els xòfers fins i tot parlarien català!
Respondre
Nacionalització va dir..
El problema es que les companyies han guanyat un concurs public i han signat un contracte amb Govern. Si Govern decideix modificar els terminis de contracte ha de compensar a les companyies. Veig que molta gent aqui es queixa dels diners que està pagant Govern, pero algú sap el que hauia d'ingresar cada companyia si no s'haguesin modificat les tarifes? La nacionalitzacio no es mala idea, però govern hauria de pagar pel total de la concesio que tenen les companyiess...i diria que barato no serà...ara que el transport public sigui mes efectiu en mans de l'administració pública..tinc els meus dubtes
Toni2 va dir..
Completament d'acord amb tu. Estant apretant molt i volen la lluna ...
Quedo atemorit dels comentaris que llegeixo. Sort que cap de vosaltres està governant perquè encara tindríem un país pitjor.
El Sr. Gallardo després de tot només repeteix el que li diuen de dir, No coneix la raó del problema i que hi ha contractes que quan govern signa s han de cumplir. Tota alteració que una de les parts contractuals alteri el contracte ha de compensar a raó de la diferencia a lo que prèviament s hauria acordar. Sinó tal com llegía aquí, serem un país ( si no ho som ja) d una inseguretat jurídica que ningú voldrà fer res a Andorra perquè un dia és teu, i el dia següent és del governant de turno.
I si es fa la companyia NACIONAL d'autobusos? Que aquests siguin gratuits...a veure si tan es queixen!
Linia de busos nacionals ja!
Gallardo dimissio !!!
Respondre
Si es nacionalitza, els xofers serán funcionaris? Virgencita, virgencita, que me quede como estoy.
Respondre