Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Xavier Espot i la cònsol de la Massana al túnel dos Valires
Fernando GalindoVisita de les autoritats a la millora de la CG-3 a l'altura de la rotonda d'Anyós.
Fernando GalindoEl doble vial de sortida de la Massana en sentit sud ja funciona.
Fernando GalindoEls pijets d'ordino aneu alla a fervos ela super greenpeace k viviu a la natura blabla, pero ewteu disposats a reventar una vall sencera xro k ningu ppsi un peu a la vostra. Apa, a fer cues, si vonstrueixen 400 edifocis a ordino es problema d'ordino qie ho hquria de frenqr, a la massana estem molt be passejant al costat dwl riu i no volem cap eatructura que ens reventi el poble. Feuvos a ordino un tunel fins a canillo que el problema no es nostre
Respondre
Les coses com són quan es baixa d Arinsal la prioritat és per els que venen d Ordino i quan es posen conos hi ha un carril per cadascú.
A part d això les cues a La
Massana s estàn fent avwuaksevol hora casi i no cal que hi hagi turistes. Moltes es fan pujan fora temporada. Si és impresindible el desvío es més que això el que no ho vol veure que s ho fagi mirar.
S'ha de tenir molta barra i caradura per utilitzar el terme INNECESSARI.
Respondre
Jo soc dels que pateixo les cues de La Massana i voldria proposar unes quantes mesures, barates però que no donen per a inauguracions....
1) Prohibir els girs a l'esquerra (hi ha prou rotondes a La Massana com per que no calguin). 2)Prohibir càrrega i descàrrega en hores punta. 3)substituir passos de vianants per passos elevats o soterrats. 4) No permetre els aparcaments ni en doble fila ni les parades de bus.
Crec que amb aquestes mesures el trànsit dins de La Massana seria mes fluid.
Inversió on calgui va dir..
Clar que era necessària la carretera d'Arcalis, així es poden penjar flors dient que fan carreteres per ciclistes, que es facin carrils pels que es volen agafar la bici per desplaçar-se habitualment està be, invertir en carreteres secundaries milions pels ciclistes que ho fan per esport es tirar diners, soc ciclista i mai he tingut problemes quan la carretera d'Arcalis o altres no tenien carrils per bici, postureo com de costum
Inversió on calgui va dir..
Aquí discrepo, ja que quan vens d'Ordino al mati, des de la Massana es dona prioritat a la gents que vé de Pal a la rotonda del telecabina.
I quan no se'ls hi dona la prioritat, es salten el cedir el pas que dona gust de veure, i diga'ls-hi algo...
Srs vàreu invertir en la carretera cap Arcalis i quina carretera més bonica.
El problema és que quan és va fer el túnel del pont pla, ja hi havia molta circulació cap a Escaldes. Aquella circulació feia tap a Engordany. Ara anys més tard el problema el tenim a La Masana pq vau prioritzar la ctra d'Arcalis, quan el que haurieu d'haver prioritzat era el tram del túnel dle pont pla fins La Massana que era on probablement faria de tap.
Els d'Ordino encara poden desviar-se per Anyós però la gent d'Arinsal, Erts, Pal i en definitiva del Prat del Colat amunt, que tinguin paciència.
Quina carretera era prioritaria, ara els d'Arcalis i els ciutadans de la Vall d'Ordino fan cues per pujar i per baixar, com els d'Arinal etc.. Quina Carretera era prioritaria? Penseu politics penseu?
Han creat una zona de cadenatge en plena pujada! Les zones de cadenatge es creen en zones planes, a més vist la zona, en cas de nevades, es tanca un carril de pujada i s'aprofita el carril tancat per fer-lo zona de cadenatge. D'aquesta manera, si que funciona i els agents que s'han de passar tot el dia sota la neu, estarien coberts
Respondre
Mesos patint per passar sense veure ningú a la foto, ni ningú intentar arreglar ho.
Per cert, que hi té a veure el comú de la Massana a una CARRETERA GENERAL? Ja sé qui no votaré a les pròximes comunals.
Una cosa em sobta... els conos de goma que surten a la foto, de que serveixen? O es nomes per protegir la gent important que es passeja per allà? Perquè jo passo cada dia, i no els vaig pas veure!!! Si es una zona de posar cadenes, vianants no hi tenen res a fer, i si no, hi ha una vorera molt ample en front.
Seny va dir..Ben dit. prou carreteres. Si s'ha fet el bus gratuït és perquè la gent el faci servir no per construir sense parar carreteres i més carreteres. La gent vol viure en un lloc idíl·lic com Ordino, sense contaminació, es queixa si hi ha fum però després no volen deixar el cotxe a casa.
RespondreTú no deus agafar mai el bus, oí? L'altre día tenia que anar a la Masana i em vaig dir, agafaré el bus, vaig seura radera de tot i pensava que sortiría volant, Quines frenades, quines derrapades, no les tenía totes ho juro. Una vegada i no més. Si agafes un conductor que no va amb l'horari, agafat fort que si no, cauràs.