Alemanya eliminarà aquesta mitjanit Andorra de la llista de països d'alt risc de Covid-19. Els turistes no vacunats que retornin d'un viatge al Principat no hauran de fer quarantena de 10 dies un cop entrin al seu país. Tanmateix, Alemanya també elimina de la llista Espanya, França, Irlanda, Regne Unit i els Estats Units.
De totes maneres es manté l'obligació a les fronteres alemanyes de mostrar el carnet de vacunació o d'haver superat el coronavirus, o bé un test negatiu, per tal d'accedir al país.
Això es tan oportú pels benazetistes com pels anti-benazet. Els uns diràn “ha estabilitzat la situació. Es mèrit seu”. I els altres diràn “ho diuen ara perque amb aquell senyor al carrec no ho veien clar”.
Respondre