x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV

Dos detinguts al Pas de la Casa per una baralla

La confrontació es va donar entre un grup de turistes esquiadors i un resident
Baralla al Pas de la Casa

Baralla al Pas de la Casa

Els dos turistes segueixen en dependències policials

Seu central de la policia.

Seu central de la policia.

Seu central de la policia.

Fernando Galindo
Actualitzada 07/12/2021 a les 12:34
La policia va detenir ahir a la nit dos turistes, un noi una noia, per una baralla que va tenir lloc al Pas de la Casa. La confrontació es va donar entre un grup de turistes esquiadors i un conductor resident. Tal com es pot visualitzar al vídeo de testimoni dels fets, els turistes van utilitzar els pals d'esquí fent que alguns dels participants acabessin per terra i el vidre d'una de les finestretes del cotxe trencat. Un dels presents a la baralla amenaçava constantment al conductor que el "punxaria" i una de les noies va trencar el vidre del cotxe. Segons ha informat el cos de seguretat, els detinguts segueixen en dependències policials i hauran de passar a disposició judicial.
Etiquetes
  • #19 Deyvid
    (12/12/21 15:15)

    Lo que pasa en Andorra es una pena, nada que ver con hace 15-20 años. Así empezó Barcelona con su "turismo".

    Respondre
  • #18 Turismo de merda
    (09/12/21 11:51)

    Que els donguin venen aquí pensant q andorra es seva q es pudreixin

    Respondre
  • #17 Jb
    (08/12/21 00:05)

    Nois.. estem colgats de ferralla i ara puja aquesta..

    Respondre
  • #16 NF
    (07/12/21 23:04)

    Ninot va dir..
    ¿Comprar perfume y electrónica? Pero si es más barato Prieto y Mediamark con iva del 21 que cualquier tienda andorrana. Ya no queda ni eso.

    Respondre
  • #15 Manel
    (07/12/21 21:16)

    Joan va dir..
    Tal cual.
    Quants diners es gasta cada any Andorra Turisme per omplir el país amb aquesta puria?
    Ja ho deixa ben clar el qui grava: "animales de m.i.r.d.a."!

    Respondre
  • #14 bah
    (07/12/21 21:03)

    A la duana en comptes de demanar el passaport, heu de fer un test psicotècnic, més de la meitat no entren, mes que res perque no saben ni llegir ni escriure aquestos quillacos de barri...
    "te pinchooo", "te reviento", son les úniques coses que saben dir... fora del meu pais! ja tenim suficient fauna, merci.

    Respondre
  • #13 Machito
    (07/12/21 19:03)

    Içi c'est l'Andorre!!! va dir..
    I tu sen tan agresiu expulsat del país a casa teva

    Respondre
  • #12 No volem
    (07/12/21 17:28)

    Si volem defensar el nostre espai i que ens hi respectin, hem de fer valer la nostra seguretat. Amb aquest comportament un pas per la gárjola judici ràpid, multeta per faltes i a dormir la segona nít , i la resta és clar, a l'altre banda de la frontera. Aquell que no demostri civisme no mereix estar entre nosaltres … ni pagant.

    Respondre
  • #11 XIKI
    (07/12/21 16:49)

    Pensava que era el nou anunci de publicitat de Andorra Turisme del Pas...estava molt ben fet i molt real.

    Respondre
  • #10 Repi
    (07/12/21 16:49)

    Va començar ell! jo només li vaig dir Richard H..P....

    Respondre
Veure’n més
19
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts