x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Pandèmia mundial

Andorra és el quart país d'Europa amb major incidència acumulada

Els casos de Covid per cada 100.000 habitants s'han disparat en la sisena onada de la pandèmia
Gràfica d'incidència acumulada

Gràfica d'incidència acumulada

Gràfica d'incidència acumulada

Actualitzada 05/12/2021 a les 17:22
La sisena onada de la Covid està deixant una incidència acumulada per sobre els 2.466 casos per cada 100.000 habitants, el que la situa quarta a Europa, després d'Eslovàquia, la República Txeca i Bèlgica. Abans de començar aquesta onada, el rècord d'Andorra en aquest registre es va marcar l'1 de novembre de 2020 amb 1.867 casos per 100.000 habitants, una xifra que no s'havia superat fins dijous passat quan es va assolir una incidència acumulada de 2.080 i que divendres, amb l'última actualització sanitària del Govern va assolir els 2.466 casos.

Pots consultar les gràfiques de la Covid 19 aquí.

 
  • #13 Marimeca
    (07/12/21 16:26)

    A veure si esta demostrat que aquesta vacuna no es efectiva del tot perque ho agafes i contagies quina obsesio amb el passaport sanitari.Es com les mascaretes les efectives son les fp2 que fan els senyors del govern amb quirulgiques o d'altres pitjo

    Respondre
  • #12 Andorra
    (05/12/21 23:08)

    Si anem comptant falsament per una població de 100.000 persones quan en realitat som gairebé 80.000 persones. Una estadística que sempre és falsa!

    Respondre
  • #11 Obriu el ulls!
    (05/12/21 22:18)

    No si ara resultarà també que les dades no son reals. La vacuna no frena la transmissió, que més necessiteu per obrir els ulls? +1300 casos positius en una setmana i des de la implantació del passaport sanitari. Llavors quin sentit té? Protegeix de casos greus en les persones vulnerables, vale, pero res més! En 10 dies i després d'aquest pont estarem en la primera posició. Felicitats al Govern i als seus palmeros.

    Respondre
  • #10 Gregorio
    (05/12/21 22:03)

    No es justo por el porcentaje de habitantes y ser país pequeño en comparación. Y sabiendo que el turismo dentro del país triplica la tasa de habitantes.

    Respondre
  • #9 Yolanda
    (05/12/21 21:21)

    Crec que no es manera de eliminar un virus.jo soc com la gente de Austria.es tenie que haver mirat de trancar pq ara la pandemia es reforma mes I mes.No son maneres

    Respondre
  • #8 Cuchi
    (05/12/21 20:52)

    Ciutadana va dir..
    A Madrid o Barcelona segur que ni un cuarta part dels que es fan a Andorra això ben segur.

    Respondre
  • #7 Ciutadana
    (05/12/21 19:57)

    Potser es que som els que ens fem més testos de tota Europa??  Dic jo eh!!

    Respondre
  • #6 Peim
    (05/12/21 19:22)

    Después del puente va a ser un desastre...

    Respondre
  • #5 Després ja ens donarà lliçons el conclave