x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Pandèmia mundial

Salut registra 41 nous contagis més

Els casos actius s'enfilen fins als 199 i es mantenen quatre persones ingressades a l'hospital
Ambulàncies davant de l' hospital

Ambulància ambulàncies Hospital

Ambulància ambulàncies Hospital

Fernando Galindo
Actualitzada 04/11/2021 a les 17:15
La incidència de Covid-19 al Principat segueix l'augment d'aquests darrers dies. De l'actualització sanitària del Govern que ha fet pública aquest dijous, se n'extreu que en les últimes 24 hores, s'han notificat 41 contagis nous més de Covid, el que deixa una xifra total de 15.618 casos des de l'inici de la pandèmia. Aquest és l'increment més gran que s'ha produït en les darreres setmanes en només una jornada. També augmenten els casos positius, que ahir havien descendit, i que avui s'enfilen fins als 199.

Pel que fa a la pressió hospitalària, encara hi ha un pacient a l'UCI amb necessitat de ventil·lació mecànica, i tres persones més ingressades a planta de l'hospital Nostra Senyora de Meritxell. En referència a la població escolar, hi ha 12 aules sota vigilància activa, de les quals 2 total i 10 parcial, a més de  19 més en vigilància passiva.

 
  • #13 Pagar test
    (04/11/21 23:33)

    I encara continuen pensant que es bona idea que els tests siguin de pagament? Jo tornaré de vacances aquests diumenge, si fos gratuït faria prova per evitar contagiar als companys de feina pero si es de pagament no ho faré, quanta gent estarà a la mateixa situació que jo???
    Sr Benazet, rectificar fa gran a les persones i vostè fa dies que no escolta a ningú i està perdent el nord... Si us plau deixi de pensar en marcar-se medalles i pensi mes en les persones

    Respondre
  • #12 Tancats
    (04/11/21 22:51)

    Gent vacunada? I si la variant s'anomenava vacuna?

    Respondre
  • #11 De peus a terra
    (04/11/21 22:02)

    Arriba el fred, reducció de les hores de sol... Quina sorpresa.

    Respondre
  • #10 Pepe
    (04/11/21 22:02)

  • #9 Maria
    (04/11/21 21:34)

    Xavi va dir..
    Convé dir això per tenir la consciència tranquil·la. Però a Espanya de moment no pugen les hospitalitzacions..

    Respondre
  • #8 Xavi
    (04/11/21 20:49)

  • #7 Maria
    (04/11/21 19:56)

    Explosió de casos. Què estem fent malament? Rectificar és de savis. A Espanya tenen una incidència acumulada 5 vegades més baixa que la nostra i són molt menys permissius (mascaretes a l'aula, a l'oci nocturn, al Parlament dels diputats, etc. etc.).

    Respondre
  • #6 Fake news
    (04/11/21 19:22)

    41 falsos positius?

    Respondre
  • #5 Rosa
    (04/11/21 18:26)

    Fa una estona, tot dinant davant el mar coincideixi amb uns família que havia sigut pacients meus, una altra que conec i dues que es coneixen amb ells. Una vintena. Si la nena va arribar divendres refredada, el meu també i amb febricula, al final dels 22 19 amb covid i em millor ens anem a Cambrils tots i la setmana vinent Deu dirà. Dijous passat em troboa un 5 estrelles  a Escaldes una família francesa de 8 que com que eren possitius van sortir de París i vacances sense problemes. Em diu un company del clínic, el 90 % que havien de morir ja han mort, dos o tres anys abans del que tocava. Deixem que faci el que toca i anem a ger unes puntes a la salut de tots.

    Respondre
  • #4 AA
    (04/11/21 18:00)

    Els senyors polítics a que esperen per fer alguna cosa? Esperen a que mori algú més per actuar? Si els toqués d'aprop potsen s'hi posarien i tot

    Respondre
Veure’n més
13
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts