x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
TREBALL

Les estacions d'esquí necessitaran uns 2.000 treballadors

Les estacions d'esquí preveuen necessitar uns 2.000 treballadors temporals
Presentació de les empreses al Job Meeting.

Presentació de les empreses al Job Meeting.

Presentació de les empreses al Job Meeting.

SFGA
Actualitzada 21/10/2021 a les 17:34

Una setantena de persones que busquen feina i 16 empreses s'han trobat avui al Job Meeting que ha organitzat el Servei d'Ocupació davant l'inici de la temporada de neu, que s'espera que vingui acompanyada d'un increment de feina. De fet, les estacions estimen que precisaran uns 2.000 treballadors temporals.


La trobada ha servit per establir un primer contacte entre les empreses i els candidats, que han tingut l'oportunitat de presentar-se personalment i entregar el seu currículum. Eric Bartolomé, secretari d’estat d’Economia i Empresa, ha destacat la importància d’aquest Job Meeting, ja que "venim d’un període postpandèmia que, malauradament, ha tingut un impacte en el nombre de persones inscrites al servei d’ocupació i, òbviament, aquesta és la millor manera d’intentar donar sortida a aquestes persones".

Barolomé ha detallat que les empreses que han participat en l'esdeveniment treballen en el sector de la neu o el turisme en general, com ara "com grans magatzems, cadenes de perfumeries i empreses de transport".

Etiquetes
  • #11 Realitat
    (21/10/21 22:15)

    Treballadors kleenex, usar i llençar, Andorra país d'acollida ...

    Respondre
  • #10 Andorra
    (21/10/21 22:03)

    La culoa es nostra de dependre del turisme, som un oarc thematic. Abans erem el pais que es un paradis fiscal, despres erem el stank de tabac i alchol i ara som lo mateix però som youtuberland. Gràcies a govern per fer d andorra d un país tan miserable i no un país idustralitzat, amb empreses i oportunitats per els del pais i amb un prestigi i admiració internacional. Em ve la cara de vergonya quan em diuen els de fora que han vingut a andorra a comprar tabac, a ferse masatges a Caldea i etc, que solament tenim això i depenem d això. Espero qua algú canvi el rum d aquet país, però podem tenir la persona ideal, però tothom vote als 4 inutils que hi haba consell general perque els hi cau bé o a la padrina li semble simpatic, aixins anem! Ara a importar 2mil persones de fora, ja que els joves ens anem d aqui perque tenim formació universitaria i ens neguem a treballar en aquestes feines.

    Respondre
  • #9 El cornut i la concubina
    (21/10/21 21:30)

  • #8 incongruencies
    (21/10/21 21:08)

    Tindriau de mirar països de referència mundial com Singapur va dir..
    Llegeix el comentari 3 i ho entrendràs el perque dels temporers.
    Abans de director s'ha de passar per ser mosso, peó, botones ó arxivador.
    I abans de poder guanyar el sou mitg del pais mas de lo mismo.
    El nº 3 no se si te feina, la seva condició social/laboral, si es guapo, lleig, alt o baix, pero em dona l'impresió de que sempre es queixarà de tot.
    Dit això, cuanta gent del pais vol estar palejant neu o als remuntadors fagi fred, fagi calor, plogui o nevi 8 hores al dia cobrant 1100 € ?
    Ningú. Potser em de començar a fer de peons. D'aquí els temporers

    Respondre
  • #7 Sara
    (21/10/21 21:07)

    Mira que bé això vol dir que els que estan a la borsa de treball tindran feina.

    Respondre
  • #6 Piu piu
    (21/10/21 21:01)

    Ara que?que fem amb sous de 1200€????la realitat a la vista amigos !

    Respondre
  • #5 Tindriau de mirar països de referència mundial com Singapur
    (21/10/21 20:04)

    Avui a la premsa de Singapur deien que el govern farà una gran inversió en forma treballadors del pais i posar traves als extranjers perquè la feina sigui totalment prioritària per els ciutadans de Singapur( formació que per cert es un dels països amb la gent més ven formada al món al igual que Coreà del Sud), pais de referència mundial i després penses lo poc que fa andorra per la gent d'aquí sempre pensant amb immigració low cost i penses perquè no podem tenir uns polítics de vanguardia i amb molta inteligencia com allà

    Respondre
  • #4 jordi
    (21/10/21 18:33)

    no sembla que hagi generat massa interès... hi ha 4 gats... quina sort tenim de la desgràcia de tots els paisos sudamericans, perquè sino, aquest any ens menjariem els mocs....

    Respondre
  • #3 que treballi sa tia
    (21/10/21 18:30)

    Que treballi sa tia per ser mal pagat i que et maltractin i el cridin com en l'època dels esclaus de Cuba si resulta que per naixement no es ros.

    Respondre
  • #2 Tururu
    (21/10/21 18:24)

    Tranquils Argentina te una infracció de caball, un estudi va dir que 8 de 10 joves estaven disposats a marxar fora de Argentina a buscar-se la vida, més els Xilens i si no Búlgars O Rumans. Tindrem temporers per donar i regalar, i tots però toooots a 1100€ a hores a punta pala. Com si necesiten 5000 temporers, cap problema...

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts