La vuitena edició del 'Shopping Festival' costarà 750.000 euros

L’esdeveniment busca promoure l’afluència de turistes i convertir el país en un destí de compres referent

Cartell de l'edició d'enguany de l'Andorra Shopping FestivalAndorra Shopping Festival

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

La vuitena edició de l’Andorra Shopping Festival ha comptat amb un pressupost de 750.000 euros, segons ha informat avui el ministre de Turisme i Telecomunicacions, Jordi Torres. Es tracta d’una campanya “força ambiciosa” tal com ha admès la directora de màrqueting i comunicació d’Andorra Turisme, Noemí Pedra, qui ha detallat que el 33% de la inversió s’ha destinat a les activitats de l'esdeveniment, mentre que el 67% restant ha servit per finançar la comunicació de la cita, que porta com a lema “El shopping també es viu al carrer”.

El ministre Torres ha argumentat que l’Andorra Shopping Festival se celebra al llarg de tres caps de setmana de novembre “per potenciar les compres al sector comercial durant aquesta època de baixa afluència i prèvia a les festes d’hivern”. L’objectiu, segons Torres, és fer d’Andorra “un destí de compres preferent. L’atractiu del ‘shopping’ és complementari a totes les propostes d’oci que ofereix el país”.

En aquest sentit, les jornades aglutinaran diversos tipus d’activitats, d’entre les quals destaquen les actuacions de música en viu i les animacions infantils, que enguany es faran en “formats itinerants, grans i espectaculars” segons Pedra. Una altra aposta important és la gastronomia, amb la 15a edició de l’”Andorra a taula”, que comptarà amb la participació de 32 restaurants, i l’art, amb l’”expo art”, que com a novetat portarà els millors grafiters de la lliga de grafiters espanyols i dos grafiters andorrans que pintaran murals de Marvel en directe.

Els visitants augmenten en un 14 per cent

Des que es va crear lesdeveniment el 2013, el nombre de visitants a l’Andorra Shopping Festival ha incrementat gairebé un 14%, amb 540.000 assistents en l’última edició. Per aquest any, segons Pedra i Torres, l’objectiu és recuperar les xifres prepandèmia. Durant la presentació, Torres ha aprofitat per destacar l’èxit i l’acceptació amb què compta l’esdeveniment, que es valora amb un 8,6 sobre 10, segons les enquestes de satisfacció. L’objectiu, diu el ministre, és mantenir aquesta nota o inclús superar-la. La cita arrencarà el 29 d’octubre i s’allargarà fins el 14 de novembre.

tracking