x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Telecomunicacions

Andorra Telecom presenta la nova seu

Els guanyadors dels cinc premis de les propostes per al nou edifici han rebut els guardons aquesta tarda
Nova seu d'Andorra Telecom

Nova seu d'Andorra Telecom

Exposició de les projectes presentats per construir la nova seu d'Andorra Telecom

DdA
El projecte Node de Xavier Orteu nova seu d'Andorra Telecom

El projecte Node de Xavier Orteu nova seu d'Andorra Telecom

El projecte Node de Xavier Orteu nova seu d'Andorra Telecom

Fernando Galindo
Premis Andorra Telecom 6

Premis Andorra Telecom

Lliurament dels guardons als millors treballs del concurs d'idees per contruir la nova seu de la companyia

Fernando Galindo
Actualitzada 14/10/2021 a les 10:52
Andorra Telecom ha presentat públicament les primeres imatges del projecte Node de Xavier Orteu que serà la nova seu de la companyia. El ministre Jordi Torres, la cònsol major de la capital, Conxita Marsol, i el director de la parapública, Jordi Nadal, han entregat els premis als autors de les cinc propostes que han estat considerades les millors dels treballs que optaven als concurs d'idees per dissenyar el nou edifici que ocuparà la parcel·la inicialment prevista per a The Cloud. 
Etiquetes
  • #20 Nathalie
    (14/10/21 14:58)

    Espero que no caigui l' edifici, fa por entrar

    Respondre
  • #19 Ase
    (13/10/21 20:57)

    maria va dir..
    Potser es tracta de construir un lloc pels empleats comercials d'Andorra Telecom per a que puguin atendre els clients al lloc que van deixar ja fa uns anys... millor que a la rotonda: centric i nou. Millorarà sense dubte un entorn lleig a parir.

    Respondre
  • #18 Monopoli
    (13/10/21 20:44)

    Per quan la lliure competència en telecomunicacions? Tenint el monopoli ja es poden gastar els calés en projectes com aquest. Amb lliure competència ja en parlariem...

    Respondre
  • #17 Jiu
    (13/10/21 20:26)

    Sembleu espanyols tan rondinar i ploramiques.

    Respondre
  • #16 Lluis
    (13/10/21 19:24)

    Un altre invent del torres !!!!! Qui no te res a fer el gat pentina !!!!

    Respondre
  • #15 Joan
    (13/10/21 19:20)

    Tranquils es un altre invent del hanson !!! No es farà mai, ho fan perquè calli 

    Respondre
  • #14 JORDI D ENGORDANY
    (13/10/21 19:08)

    estant força be aquets lavabos publics un altre cagada al pais....

    Respondre
  • #13 Perjohan
    (13/10/21 19:07)

    Espantós. D'allò que en deu anys està per a derribo. Treu tot l'encant a l'avinguda i fa nuevo-rico. 

    Enlloc de gastar-s'els amb aquestes coses podrien baixar el preu de la fibra i el mòvil, pero la plebe que es foti, oi?

    Respondre
  • #12 Morirem d'exit
    (13/10/21 18:45)

    Som provincians, però el nostre somni és una bandera Andorrana a la lluna.

    Respondre
  • #11 Pep
    (13/10/21 18:36)

    Pep va dir..
    Si. Millor Mònaco, que no fan referèndums com els suïssos. A Escaldes-Engordany sempre es pot fer un port nautic-termal per a iots també, oi? Els capitans però sense gorra que fa feo i no és molt glamouros.

    Respondre
Veure’n més
20
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts